12 lucruri pe care trebuie sa le stiti pentru a reusi cu Google Posts Previous item Elementele esentiale... Next item Google adauga...

Local businesses, utilizati Google Posts? Joy Hawkins isi impartaseste observatiile realizate in cateva luni de testarea a acestei noi caracteristici.

Google a lansat actualizari in acest an pentru Local Search si, cel mai recent update oferit de ei, este Google Posts. Aceasta functie noua va permite sa publicati evenimentele, produsele si serviciile direct din Google Search si in Maps.  Iata un exemplu de  despre modul in care arata o postare prin Google Posts de pe mobil:

Google Posts

Unul dintre principalele avantaje pe care vi le ofera Google Posts este rolul de Top Contributor. In urma colaborarii dintre mai multi experti au reiesit o multime de observatii de care ar trebui sa tineti cont.

  1. Asigurati-va ca urmariti activitatea click-urilor cu codurile UTM. Deoarece postarile Google nu se integreaza in mod natural in Google Analytics, este greu sa obtineti informatii suplimentare dincolo de numarul standard de vizualizari si click-uri pe care Google le furnizeaza in tabloul de bord Google My Business. Creand o adresa URL personalizata pe care sa o utilizati impreuna cu un call-to-action link pentru a obtine mai multe informatii despre utilizatori cu ajutorul Google Analytics.
  2. Utilizati postarile pentru a evidentia vanzarile, promotiile sau USP. Nu folositi o multime de cuvinte in postarea dvs., deoarece acest lucru nu are un impact asupra clasamentului dvs.
  3. Cea mai buna dimensiune a imaginii este de 750×750. Daca utilizati ceva mai mic de 250×250, aceasta nu va fi acceptata.
  4. Primele 100 de caractere sunt cele afisate in Knowledge Panel. Asigurati-va ca aceste caractere sunt numarate si asigurati-va ca propozitia nu va fi taiata.
  5. Daca aveti mai multe postari cele mai noi vor fi afisate in premiera, iar cele vechi vor fi afisate intr-un format carusel.

postari

6. Faceti imaginile “center-weighted” astfel incat acestea sa apara in mod corespunzator si pentru a evita taierea accidentala a capului de catre Google.

postare       7. Postati de multe ori. Postarile raman in direct timp de sapte zile, iar in prezent nu exista o modalitate de a programa postari. Evenimentele vor ramane live pana cand acesta a luat sfarsit.

8. Puteti da share postarilor cu link unic printr-un click.

share       9. Afacerile din categoria “hoteluri” nu au in prezent optiunea de a posta.

10. Gif-urile si videoclipurile nu sunt acceptate in prezent.

11. Google va include pana la 10 postari intr-un carusel, dar doar primele 2-5 vor fi vazute in rezultatele cautarii fara derulare.

12. Spre deosebire de postarile Google Plus, adresele URL ale postarilor nu sunt indexate de Google.

Cu siguranta ca mai sunt lucruri ce trebuie mentionate, dar mai revenim cu  alte informatii in curand.

Share

Vrem sa stim parerea ta