Beneficiile campaniilor DSA Previous item Cum sa ai campanii de... Next item Elementele esentiale...

Campaniile DSA din reteaua de cautare sunt cel mai simplu mod de a gasi clienti care cauta pe Google exact ceea ce oferiti. Acest tip de campanii este ideal pentru agentii de publicitate care au un site bine dezvoltat sau un inventar mare. Fara DSA chiar si conturile AdWords bine gestionate, care contin multe cuvinte cheie, pot pierde cautari relevante sau chiar conversii.

Desi acest tip de campanii necesita o atentie deosebita si o optimizare permanenta rezultatele sunt pe masura.

Prin utilizarea lor veti economisi timp pentru ca nu trebuie sa va mai faceti griji si sa pierdeti mult timp  sa includeti cuvinte cheie, sume licitate si sa creati textul. Ba mai mult, va puteti extinde mult mai repede pe alte piete.

Anunturile vor fi actualizate in mod automat si in permanenta. Indiferent de momentul in care realizati o modificare pe site, automat si anunturile si cuvintele cheie se vor modifica asfel incat sa se afiseze clientilor relevanti.

Anunturile livrate vor avea titluri relevante, generate dinamic pentru fiecare cautare a unui client.  AdWords va genera in mod automat un text care sa atraga atentia clientilor facandu-i sa dea click si oferindu-le ca landing page, cea mai relevanta pagina din intreg site-ul.

Controlul asupra campaniei este, de asemenea, foarte important deoarece, puteti decide daca anunturile se vor afisa sau nu pe anumite categorii sau daca vor folosi anumite pagini, pentru ca este posibil ca unele sa devina indisponibile pentru o anumita perioada de timp.

Campaniie DSA  va pot ajuta sa obtineti mai mult trafic si vanzari promovandu-va campania in fata mai multor clienti.  O campanie DSA optimizata este mult mai eficienta decat o companie directionata in functie de cuvinte cheie.

Acestea au fost cele mai importante beneficii pe care le ofera campaniile de DSA agentiilor de publicitate si firmelor in lupta lor pentru a castiga cat mai mult.

Share

Vrem sa stim parerea ta