Reputatia unei organizatii se refera la suma perceptiilor publicului despre activitatea acesteia, care determina sau nu sprijinul si increderea publica in brand. O perceptie pozitiva despre un brand determina cresterea vanzarilor pe termen lung. Nu de putine ori aflam ca brandul valoreaza mai mult decat activele companiei.

Atat pentru o companie aflata la inceput de drum, cat si pentru una cu  existenta indelungata pe piata, brandingul este un factor important in strategia de promovare.  Brandul inseamna recunoastere, oamenii asociaza numele companiei tale cu o serie de idei, imagini sau sentimente.

Activitatile de monitorizare a mediului online, de mentinere a unei comunicari bidirectionale simetrice si de  adaptare a activitatii in functie de feedback-ul primit sunt foarte importante.  

In ajutorul companiilor care au nevoie de o strategie pentru a depasi situatiile dificile, spre exemplu informatiile aparute in diverse medii nu sunt relevante pentru activitatea companiei, apare serviciul de online reputation management. Acesta reprezinta procesul de gestionare a reputatiei in mediul online prin promovarea informatiilor relevante despre produsele sau serviciile unei companii sau persoane.

In momentul in care un potential client cauta pe Google informatii despre compania sau persoana ta, iar rezultatele nu prezinta date reale, brandul are cel mai mult de suferit. Oricine poate posta un articol defaimator, un comentariu negativ, un video denigrator si astfel, imaginea afacerii tale este creata si controlata de o instanta externa care va incerca sa va discrediteze afacerea.

Pentru un start up este important sa se faca cunoscut cu resursele limitate, tocmai de aceea sa implementeze branding online prin campanii de Adwords sau Facebook Ads, va avea ca rezultate crearea unei identitati vizuale in mediul online.

Pentru afacerile cu experienta in domeniu este vital sa isi creeze o strategie de branding, avand in vedere ca isi desfasoara activitatile intr-o piata cu concurenta globala. In cazul in care imaginea companiei este stearsa, este indicat sa se implementeze rebranding. Acesta presupune schimbarea modului in care publicul tinta vede compania, implementarea unei noi viziuni, schimbare de logo si altele. Primul element de identitate al unui brand il constituie logo-ul, acesta este elementul vizual ce transmite primele informatii despre companie.

banner-branding

Pentru afacerile ce au nevoie de logo care sa reflecte strategia de branding, designerii nostri va pot ajuta. Este necesar sa ne spuneti domeniul de activitate, culorile si ideile pe care vreti sa le transmiteti. Cauti un expert in branding? Aici gasesti o echipa pregatita sa iti ridice afacerea la urmatorul nivel.

 

Strategii de branding eficiente

Este important ca fiecare companie sau persoana sa comunice informatii relevante despre afacerea ta sau despre sine, sa mentinem o comunicare proactiva cu toate tipurile de public, sa monitorizam ceea ce se scrie, sa gestionam corect conturile de social media astfel incat  activitatea companiei sa se reflecte in strategia de branding.
Stim ca indeplinirea obiectivelor operationale ale companiei necesita efort si timp, de aceea echipa Promos iti ofera un sprijin prin serviciul de branding care include o serie de activitati menite sa va protejeze reputatia. In relatia cu clientii ne bazam strategia pe doua valori fundamentale: etica si confidentialitatea, valori ce ne ghideaza activitatea in realizarea obiectivelor.

Proasta gestionare a reputatiei  brandului in mediul online poate determina aparitia unei crize de imagine, situatie in care deteriorarea gradului de notorietate si a reputatiei poate ameninta indeplinirea obiectivelor operationale, iar in ultima instanta poate determina iesirea de pe piata a respectivei companii. Continutul de pe site este necesar sa fie optimizat si user frendly, tocmai de accea va propunem content marketing.

Publicul considera internetul o sursa de incredere sursa de stiri, iar aceasta caracteristica a noilor media ar trebui sa determine organizatiile sa isi construiasca o strategie de branding in care sa le integreze pentru a construi o prezenta solida in mediul online. Astfel, prin branding, contribuim la o dezvoltare armonioasa a companiei si la o buna comunicare cu publicul acesteia tinta.

Este necesar sa stiti faptul ca cea mai mare rata de conversie se inregistreaza pe cautarile de brand, tocmai de accea trebuie sa va promovati prin branding.

Promos ofera servicii de branding pentru orice tip de companie. Expertii in branding din cadrul agentiei va stau la dispozitie pentru a avea o colaborare cat mai eficienta, dar si pentru a atinge impreuna obiectivele propuse.

Nu aveti idei despre cum puteti crea un brand puternic?

Pentru ca suntem o agentie de branding ce ofera solutii pentru orice firma ne vom ocupa in totalitate de tot ceea ce tine de brand. Incepand de la crearea unui brand reprezentativ si atragator si pana la dezvoltarea unui  brand puternic care sa va ofere acel plus de valoare pe care vi-l doriti. Serviciile de branding sunt potrivite pentru crearea unui brand a unui website sau pentru cresterea vizibilitatii si aprecierii unei firme prin servicii de brand management .

Fie ca vorbim de un brand nou sau de managementul unui brand creat, sumele investite in servicii si campanii de branding va vor aduce rezultate ce vor fi vizibile din ce in ce mai mult in timp. Putem spune ca brand-urile puternice nu se nasc peste noapte, ci se formeaza de-a lungul timpului.

Branding-ul este serviciul care te ajuta sa te dezvolti tinand cont de feedback-ul oferit de categoriile de public relevante pentru afacerea ta. De asemenea, consolideaza increderea clientilor in produsul sau serviciul tau si promoveaza transparenta ca valoare esentiala a unei afaceri.

Pentru detalii despre strategia de branding ne puteti contacta la 0743.753.276 sau trimite-ti un e-mail la contact@promovareaonline.ro.