Promovarea companiei dumneavoastra prin campaniile de Facebook Ads reprezinta o investitie eficienta, precizam acest fapt deoarece experienta referitoare la crearea si optimizarea sutelor de ad-uri pe Facebook a demonstrat ca este o metoda viabila pentru cresterea considerabila a veniturilor.

Promovarea prin acesta metoda va ofera posibilitatea a targeta produsele si serviciile targetat in functie de sex, interese, zone si altele.

Fie ca vorbim de aprecierea paginii de Facebook, post engagement, click-uri catre site sau targetare pe conversii, este important sa obtineti un cost cat mai mic pe conversii insa sa nu compromiteti vanzarile.

Implementam campanii complexe care au ca scop o crestere a vanzarilor cu un cost pe conversie sub 10% din valoarea produsului.

 

De ce sa va promovati prin Facebook Ads?

 

8,7 mil. utilizatori

Majoritatea romanilor care folosesc internetul au un cont de Facebook.

5,1 mil. activi zilnic

Oameni isi verifica zilnic Facebook-ul in cautare de noutati

50% cumpara online

Mare parte din acestia cumpara online, ajutati de reclame.

Vanzari crescute

Campaniile Facebook contribuie semnificativ in vanzarile unei afaceri.

Cum va putem ajuta?

  • Va propunem o strategie de promovare online;
  • Cream texte si bannere pentru campanii;
  • Optimizam pagina de Facebook;
  • Cream campanii de remarketing, dynamic ads, conversion si altele;
  • Va putem implementa o strategie de social media;
  • Optimizam zilnic campaniile;
  • Oferim rapoarte lunare.

banner-campanii-facebook

 

Reclama prin intermediul Facebook ajuta companiile sa promoveze anunturi personalizate sau continut destinat unei audiente specifice, cu costuri care variaza in functie de gradul de vizualizare al respectivului anunt. Daca apelati la serviciul Facebook Ads veti obtine o perspectiva cu privire la clientii actuali si potentiali ceea ce va va permite sa imbunatatiti anuntul targetat.

Unul din scopurile principale pe care le are Facebook Ads este cresterea traficului pe site. Acest lucru este fie pentru cresterea generala a site-ului sau pentru a trimite utilizatorii catre o pagina de lansare dedicata care sa-i determine sa cumpere produsul, sa se aboneze la newsletter.

Campanii realizate pentru clientii nostrii

 

Targetarea  presupune o cunoastere foarte detaliata a clientilor, pentru ca in momentul in care este setata campania trebuie sa ne gandim cine si-ar dori sa intalneasca reclamele noastre. Avand aceste informatii trebuie sa prezentam atuurile de care dispunem, trimitand mesaje cu ajutorul platformei Facebook Ads doar acelor persoane care au un interes real fata de serviciile sau produsele noastre.

Companiile folosesc Facebook Ads pentru a promova site-ul extern prin adaugarea unui text si a unui link care in urma accesarii, vor fi explicate serviciile oferite, insa si pentru a promova o gama larga de produse sau servicii intr-un singur ad. Acesta a dezvoltat, de asemenea tipuri de anunturi, care permit utilizatorilor sa-si inscrie adresa de e-mail sau de a interacționa cu brand-ul, fara a parasi platforma Facebook ceea ce conduce la reducerea timpului necesar pentru actiunea de cumparare.

Exista doua tipuri de Facebook Ads care sunt menite sa creasca numarul de like-uri de pe pagina dumneavoastra si/sau sa creasca vizualizarea continutului pe care il postati pe site. Dumneavoastra puteti opta pentru Pagina de Like care va include Call-to-action pentru useri pentru a-i determina sa dea like paginii, pentru postarea unui video sau pentru postarea unui text.

Prin urmare, acest serviciu de marketing ofera diferite tipuri de reclama in functie de tipul si de nevoile afacerii. Este indicat sa se testeze diferite tipuri de reclama pentru a identifica cea mai potrivita metoda de promovare a afacerii dumneavoastra.Pe baza acestor informatii puse la dispozitie de Facebook noi putem creea campanii de Facebook care sa transmita mesajul catre un segment tinta bine definit evitand astfel risipa inutila de timp, energie si bani.

Hai sa ne cunoastem

Primesti raspuns in maxim 24h

 

 

Implementam strategii eficiente

Baza unei campanii reusite o reprezinta targetarea foarte precisa a audientei pe Facebook.

In momentul de fata Facebook permite o targetare extrem de precisa printr-o segmentare complexa. In cadrul targetarii se pleaca de la aspecte generale, precum cele geografice (tara, oras sau cartier), demografice (varsta, sex sau stare civila) si pana la cele de natura comportamentala (preferinte, interese, hobby-uri, grupuri si comunitati de care apartin consumatorii). In industria de e-commerce campaniile Facebook Ads reprezinta un element important in vanzarile online. Promovarea pe Facebook este un instrument  la indemana tuturor, iar campaniile Facebooks Ads pot fi folosite de catre orice afacere ce  are ca scop cresterea vanzarilor, atragerea de fani sau crearea si consolidarea unei comunitati.

Clientii au nevoie sa stie ca existati, iar prin investire in reclame Facebook , va asigurati vizibilitatea necesara pentru ca acestia sa stie unde sa apeleza cand au nevoie de produsele/serviciile dumnevoastra.

Contactati-ne azi la 074.375.3276 sau trimiteti-ne un e-mail la contact@promovareaonline.ro si solicitati o oferta.

Poate ti-ar placea sa citesti si...

Sfaturi pentru a creste engagement-ul pe Facebook
Sfaturi pentru a creste engagement-ul pe Facebook

Dupa crearea unei firme va decideti sa creati si sa setati o pagina de Facebook pentru compania dumneavoastra, dar acest lucru nu poate fi intamplator. Facebook-ul va poate aduce un numar neasteptat de clienti, dar va poate afacta intr-un mod serios businessul. Din experienta noastra va oferim cateva sfaturi ce va vor ajuta sa creati

4 trucuri de a salva bani in campaniile de Facebook Ads
4 trucuri de a salva bani in campaniile de Facebook Ads

Facebook a raportat peste 1 miliard de dolari profit in il ultima declaratie. 5 630 000 000 $ au venit din reclame, iar 80% au venit din reclamele de pe mobile.  Nu exista niciun dubiu ca exista multime de agentii de publicitate ce promoveaza diferite produse sau servicii pe Facebook. Oficialii de la Facebook au

Greseli de marketing pe care trebuie sa le eviti
Greseli de marketing pe care trebuie sa le eviti

Fiecare campanie firma are un produs sau un servici ce merita promovat, dar acest lucru nu se poate face oricum. In spatele unei campanii de promovare se afla o intreaga echipa de oameni ce vor gandi o strategie de promovare care sa va aduca produsul/serviciul in lumina reflectoarelor. Exista insa foarte multe cazuri in care

Cele mai bune 3 metode de promovare online
Cele mai bune 3 metode de promovare online

Tot mai des auzim in jurul nostru spunandu-se ca online-ul este viitorul si intr-adevar asa este. Pentru orice afacere prezenta in mediul online a devenit o conditie obligatorie daca firma isi propune sa obtina profit. Indiferent de timpul afacerii promovarea online reprezinta cheia succesului ce deschide camera comorilor. Sunt foarte multi antreprenori care nu au