Caracteristici gasite doar in noua interfata AdWords Previous item Update-uri pregatite... Next item Google adauga fila de...

Google a implementat de curand nou interfata AdWords si, desi, nu este varianta finala, aceasta ofera cateva functii exclusiviste. Printr-o simpla navigare acestea pot fi greu de identificat insa le-am adunat pe toate intr-un articol.

Noua interfata este disponibila pentru mai multi agenti de publicitate, numarul agentiilor fiind din ce in ce mai mare, iar Google a anuntat ca va fi disponibila pentru toti pana la sfarsitul anului. Cei cu acces pot naviga inainte si inapoi intre cele doua interfete. Poate dura ceva timp sa va obisnuiti cu aspectul, dar noile caracteristici ar trebui sa ofere agentilor de publicitate un stimulent suplimentar pentru a obtine o munca confortabila in noua interfata. Am scris, de asemenea, despre vizualizarile noi pe care le avem la indemana din interfata prin care putem economisi timpul de analiza.

Iata o scurta descriere a aceea ce este in prezent disponibil numai in noua interfata:

  • Promotion extensions

Singura modalitate de a accesa noua extensie este prin intermediul noii interfate. Promotion extension va permit sa afisati si sa conectati la o anumita oferta in anunturile text. Pictograma eticheta din aceasta extensie o ajuta sa iasa in evidenta pe pagina. Iata cum arata configuratia in noua interfata:

Promotion extensions

  • Household income targeting in search

Aceasta noua functie este disponibila din fila Demographics in noua interfata. In vechea interfata, targetarea in functie de venit se putea face doar prin directionarea in functie de locatie.

O diagrama din partea de sus a paginii faciliteaza rapid vizualizarea modului in care campaniile dvs. functioneaza in functie de segmentele de venituri alea gospodariilor.  Ajustarile sumelor licitate pot fi setate la nivel de campanie sau de grup de anunturi.

Household income targeting in search

 

  • Audiences page

O noua pagina “Audiences” va ofera un singur loc pentru a gestiona directionarea si optimizarea publicului a fost afisata la Google Marketing Next in timpul portiunii de productivitate a fluxului live.

Trebuie sa subliniem si faptul ca avem o noua terminologie pentru targetarea in AdWords. “Target an bid” este acum numit “Targeting” si “Target” este denumit “Observations”.

Audiences page

Aceasta noua interfata are rolul de a ne usura munca, iar update-urile ce vor urma cu siguranta ca vor eficientiza procesele.

 

Share

Vrem sa stim parerea ta