Cum sa ai campanii de succes folosind anunturi AdWords Previous item Google home service ads... Next item Beneficiile campaniilor DSA

Din toata munca pe care o realizati pentru implementarea unei campanii anunturile sunt singurele care ajung sa fie in atentia clientilor. Practic anunturile sunt luptatorii dumneavoastra din prima linie, iar cuvintele cheie, strategiille de licitare, optimizarile si altele sunt caile prin care prima linie va avea succes.

In functie de mentalitatea clientilor trebuie sa va adaptati si anunturile pentru ca fiecare segment reactioneaza diferit, iar acest lucru il puteti observa foarte usor discutand cu persoane de varste diferite.

Un anunt bun trebuie sa contina beneficii, caracteristici sau date statistice pentru a fi convingator si pentru a atrage. Pentru a obtine cel putin unul dintre elementele mentionate este necesara o analiza a produselor pe care doriti sa le promovati.

Exemple beneficii:

  • Nu percepem taxa de livrare
  • Aparate dentare la preturi accesibile

Exemple de promotii

  • Discount de 20% pentru clientii noi
  • Reduceri de 30% la haine

Exemple date statistice

  • Peste 1000 de clienti lunar
  • Peste 85% din clienti ne recomanda

Un lucru foarte important este sa incadrati beneficiile in limitele impuse de AdWords. Unele din exemplele de mai sus nu se incadreaza in limitele impuse, si este necesara rescrierea lor. Puneti-va imaginatia la contribuie si restrangeti anunturile respective astfel incat sa le puteti folosi in campanii.

Combina randuri de text ce se completeaza reciproc pentru a obtine un anunt complet. In momentul in care doriti sa creati un anunt aveti doua randuri ce vor forma titlul. Nu va repetati si ganditi-va cum puteti crea un titlu atractiv cu ajutorul celor doua randuri.

Exemplu: Haine Bebelusi & Copii – Pentru Micuti Fericiti‎

Foleseste un Call-To-Action in anunturi!  Este esential sa ii transmiti celui care citeste anuntul ce iti doresti ca el sa faca. Vinzi produse – foloseste CTA “comanda acum” sau daca oferi servicii “rezerva acum”. Pentru rezultate mai bune este indicat sa folositi CTA in anunturi pentru a crea o conexiune intre site si anunt, de asemenea puteti folosi CTA si pe pagina de destinatie.

Un ultim sfat pentru a crea anunturi de succes este sa testati anunturile pe intervale de timp determiante si dupa terminarea acestora luati-o de la capat.

Tineti cont de lucrurile mentionate si cu siguranta veti reusi sa creati anunturi care sa atraga cat mai multe click-uri.

Share

Vrem sa stim parerea ta