Elementele esentiale pentru un site Previous item Beneficiile campaniilor DSA Next item 12 lucruri pe care trebuie...

In fiecare zi privirea ne este atrasa de designul anumitor produse, reclame, cladiri si nu numai, ceea ce inseamna ca ochiul uman acorda atentie lucrurilor frumoase, ce ies in evidenta foarte usor si mai mult de atat, modul in care arata ne determina sa cumparam sau nu.

In mediul online, modul in care arata site-ul determina utilizatorii sa ramana pe acesta sau sa il paraseasca din prima secunda. Pentru a face ca timpul petrecut pe site si ca numarul utilizatorilor sa fie cat mai mare trebuie sa tineti cont de cateva sfaturi care, credem noi, va vor influenta performantele website-ului.

  • Un logo profesional trebuie sa fie primul pas pe care trebuie sa il faceti, pas ce este definitoriu pentru afacerea dumneavoastra. Plasati logo-ul pe toate paginile in diferite zone, astfel incat sa nu fie foarte evident si sa nu incurce sau sa distraga atentia vizitatorilor. Logo-ul trebuie sa contina si link catre pagina principala a site-ului.
  • Regula celor 3 click-uri trebuie sa fie cea de la care plecati in momentul realizarii unui site. Aceasta regula se refera la o organizare intuitiva atat a produselor/serviciilor cat si a informatiilor de care nevoie un client, astfel ca apeland la maxim 3 apasari de click acesta sa reuseasca sa plaseze o comanda, sa trimita un formalar de contact, sa descarce sau orice alta actiune. Simplificati procesul de navigare!
  • Insereaza pe site text usor de citit si neaparat acesta sa fie aerisit. Nimeni nu agreaza un site incarcat si cu text ce nu poate fi citit foarte usor. Incercati sa oferiti vizitatorilor text usor de citit si informatii relevante si intr-o cantitate mica.
  • Alege culorile potrivite pentru site-ul tau si niciodata nu apela la mai mult de 3 culori in layout-ul unei pagini pentru ca un site incarcat de culori este deranjat si le va distrage atentia vizitatorilor de la informatia prezentata.
  • Pentru ca este vorbe de designul unui site, sfatul nostru este sa apelati la fotografii, pentru ca in acest fel puteti transmite vizitatorilor in mai putin de o secunda ceea ce incercati sa transmiteti cu o pagina plina de text. O imagine face cat 1000 de cuvinte si daca tineti acest lucru in minte cu siguranta ca veti alege imaginile ce transmit din prima ideea pe care puneti accent.
  • Acordati o atentie deoasebita fonturilor, deoarece acestea trebuie sa se potriveasca cu logo-ul si cu designul site-ului, iar pentru a vedea cum decurg lucrurile, testati site-ul pe mai multe browsere si laptopuri pentru ca doar asa veti observa lucrurile ce ar trebui schimbate.
  • In incheiere va sfatuim sa nu uitati de butoanele de Call to Action. Indiferent ca este vorba de un site de prezentare, un magazin online sau un blog, nu uitati sa le folositi pentru ca vizitatorii trebuie sa stie care va doriti sa fie urmatoarea lor actiune.

Aplicati ceea ce considerati cu adevarat important si masurati rezultate, dar va sfatuim sa testati pentru ca sunteti la inceput si aveti acest lux de a testa si observa la ce reactioneaza mai bine vizitatorii dumneavoastra.

Vrem sa stim parerea ta