Campaniile de email marketing reprezinta o metoda de promovare  online eficace, deoarece implica un obicei zilnic, verificarea de e-mail. In cadrul campaniilor discutia dintre firma si client se muta in inbox-ul acestuia, fapt ce trebuie tratat intr-un mod special.

Doar trimiterea in masa a unor mesaje catre persoanele din baza de date nu are ca rezultat un numar mare de conversii, este necesar sa creeam o legatura, sa segmentam audientele, sa livram mesaje diferite si multe altele.

De cate ori va verificati mail-ul pe zi?

Oamenii inca isi verifica e-mailul, iar acest lucru reprezinta o oportunitate ca dumneavoastra sa vindeti mai mult.

6 motive pentru care campaniile de e-mail marketing sunt o investitie inteligenta!

#1. Cresterea vanzarilor

Campaniile de email marketing duc la crearea unei legaturi speciale intre firma dumneavoastra si client, doarece intre cele doua parti se creeaza un mediu personal, iar sansele ca un abonat sa revina pe site-ul dumneavoastra dupa primirea e-mailului sunt mari.  Acestea va cresc vanzarile avand costuri foarte mici datorita  promovarii produselor  de care abonatul este interesat si gratie mesajelor personalizate.

#2. Campanii masurabile – Acestea pot fi masurate pana in cel mai mic detaliu pe baza unor indicatori (rata de deschidere a e-mail-ului, rata de click sau conversii) care va vor oferi informatiile necesare pentru a va imbunatati strategia si pentru a avea rezultate superioare in viitor.

#3. Return on Investment – Sunt costuri mici de realizare si se adreseaza catre o arie larga de abonati. Prin intermediul acestor campanii puteti trece de la conversatie la vanzare oferindu-le abonatilor produse de care ei sunt interesati cu adevarat.

#4. Brand Awareness – Fiecare campanie este unica, iar designul si elementele de identitate adecvate prezente in e-mail-urile ce vor fi trimise cu regularitate, vor contribui semnificativ la cresterea notorietatii brandului dumneavoastra. Pentru a va motiva abonatii sa cumpere trebuie sa pastrati legatura cu ei si sa ii informati despre ceea ce se intampla in firma dumneavoastra (oferte, promotii, anunturi etc.).

 # 5. Lead Generation – O campanie de e-mail marketing realizata intr-un mod profesionist va genera leaduri ce vor contribui la construirea unei relatii cu cumparatorii dumneavoastra.

  #6. Intareste relatia cu clientii – Trimiterea unui mesaj nu reprezinta un lucru dificil pentru nimeni, iar in acest fel puteti comunica frecvent cu abonatii dumneavoastra, iar comunicarea poate fi bilaterala. Aceasta metoda va ajuta sa construiti o relatie solida, bazata pe incredere cu clientii sau potentialii dumneavoastra clienti ce va accelera vanzarea.

 

Aveti toate motivele necesare pentru a incerca acest tip de promovare segmentat. Avand o serie de beneficii, acestea reprezinta modul de promovare online de care compania dumneavoastra are nevoie pentru a se dezvolta din punct de vedere economic.

Contacteaza-ne azi la 0743.753.276 sau trimite-ne un e-mail la contact@promovareaonline.ro si solicita o oferta.