You Tube reprezinta un important canal de comunicare prin intermediul caruia iti poti promova afacerea, deoarece este considerat al doilea cel mai mare motor de cautare din lume si al treilea cel mai vizitat site dupa Google si Facebook.

Promovarea pe Youtube se poate face prin intermediul a 3 tipuri de reclama: in-stream, in-display si in-search. Referitor la reclama in-stream, clipul tau video poate aparea inainte de video-ul dorit de utilizator. Pentru relevanta, utilizatorului i se ofera cinci secunde pentru a lua hotararea de a vizualiza sau nu intreaga reclama. Dupa acest interval de timp, utilizatorul va putea opta pentru inchiderea reclamei prin apasarea butonului Skip ad. Avantajul acestui tip de reclama este ca taxarea va fi realizata pe vizualizare doar în momentul în care utilizatorul vizioneaza reclama ta pana la final sau cel putin 30 de secunde. Aceasta modalitate de plata poarta denumirea de CPV de la Click-per View.

In-display video ad reprezinta modalitatea prin care reclama ta poate fi afisata în partea dreapta a clipului care ruleaza, in sectiunea Video-uri asemanatoare. De asemenea, miniatura reclamei tale poate fi afisata si în reteaua de dislay a partenerilor Google. In cazul în care folosesti acest tip de reclama, clipul tau va fi afisat în functie de categoriile alese de tine. Vei plati de fiecare data când cineva va dori sa urmareasca clipul dupa ce a dat click pe anuntul tau din partea dreapta. Chiar daca aceasta taxare este CPC (cost-per-click), nu esti obligat sa platesti în cazul în care utilizatorul a dat click pe reclama, dar nu a început rularea clipului tau.

Reclama in-search detine numeroase puncte comune cu anunturile clasice din Google, iar daca reamintim faptul ca YouTube este considerat al doilea cel mai mare motor de cautare din lume, acest tip de reclama este demn de luat în considerare. Reclama pentru video-ul tau va fi afisata in interfata de cautare a Youtube. De fiecare data cand o persoana va cauta clipuri utilizand termeni asemanatori cu termenii cheie stabiliti anterior de tine, va fi afisata si reclama ta. Modul de taxare este tot CPC, la fel ca la reclama in-display.

Promovarea pe YouTube ofera numeroase oportunitati de dezvoltare a afacerii tale prin cresterea brand awareness-ului, prin generarea de potentiali clienti, dar si prin fidelizarea celor actuali. Strategia de marketing online a agentiei Promos se focuseaza si asupra acestui canal de promovarea, prin alegerea celui mai bun tip de reclama pentru nevoile si dorintele clientilor.

Campaniile de promovare pe Youtube reprezinta un segment in care foarte putine firme se aventureaza pentru ca lucrurile stau total diferit fata de o campanie Google AdWords tipica. Conceperea unui reclame pe Youtube reprezinta un proces prin care  se pun bazele unei strategii de promovare luand nastere un clip care trebuie sa vanda si sa fie la inaltimea asteptarilor clientilor.

Experienta unei agentii in gestionarea campaniilor pe Youtube face diferenta intre modul in care dumneavoastra va cheltuiti banii, dar si efectele publicitatii pe Youtube ce vor lua nastere.