Remarketing-ul  va ofera posibilitatea distribuirii anunturilor catre persoanele care v-au accesat site-ul sau  catre cei care au folosit aplicatia dvs. mobila. Dupa realizarea primului contact cu site-ul dumnevoastra aveti posibilitatea sa interactionati din nou cu utilizatorii afisand anunturi relevante pe diferite dispozitive in functie de interesul manifestat de acestia pe site-ul dumnevoastra anterior.

Ex: Dumnevoastra detineti o agentie de turism si doriti sa efectuati o campanie de remarketing ce are ca si public tinta toti utilizatorii ce au manifestat un interes fata de vacantele in Italia. In campaniile de remarketing veti folosi bannere prin care sa le spuneti ca pana pe data  x vacantele in Italia incep de la 50 euro sau ca beneficiaza de reduceri pentru orice pachet s.a.

Remarketing-ul reprezinta o componenta strategica pentru promovarea fiecarei firme indiferent de scopul urmarit ( stimularea vanzarilor, cresterea numarului de inregistrari sau sporirea gradului de cunoastere a marcii).

 

Avantaje ale remarketing-ului:

  1. Acces la utilizatori cand probabilitatea de a cumpara este cea mai mare
  2. Liste personalizate in functie de obiectivele publicitare
  3. Acoperire extinsa pe toate dipozitivele folosite de utilizatori
  4. Stabilirea eficienta a preturilor – prin utilizarea strategiilor de licitare automata precum CPA sau ROAS puteti obtine campanii de remarketing cu performante deosebite.
  5. Crearea usoara a anunturilor – AdWords si Facebook va ofera posibilitatea de a crea gratuit mai multe anunturi text, imagine sau video cu Galeria de anunturi.
  6. Informatii despre campania proprie –rapoartele generate va vor oferi informatii despre performanta campaniilor si despre indicatorii specifici (CTR, Afisari, Click-uri, Cost etc.)
  7. Anunturi distribuite la momentul potrivit- campaniile de remarketing vor distribui anunturi care vizitatorii anteriori care va cauta in mod activ firma utilizand motorul de cautare.

Nerealizarea unor campanii de remarketing conduce la pierderea unui numar mare de vizitatori care ar fi putut converti  deoarece statisticile arata ca rata de conversie este mult mai mare la companiile care recurg la campanii de remarketing in locul campaniilor normale deoarece acestea targeteaza vizitatorii care deja au manifestat interes pentru compania dvs.

Investeste in campaniile de remarketing, profita de informatiile furnizate de cei carora  v-au vizitat  deja site-ul.