Update-uri pregatite pentru noua interfata AdWords Previous item Google adauga... Next item Caracteristici gasite doar...

Noua interfata este disponibila pentru un numar considerabil de agenti de publicitate urmand ca pana la finalul anului cu totii sa avem acces la aceasta. Prin trecerea de la o interfata la alta, Google ne-a oferit posibilitatea de a testa extensii noi si functii pe care deja le gasim in noua interfata, dar a anunta si cateva noi caracteristicicare vor fi lansate in noua interfata in urmatoarele luni.

  • Landing page performance

Agentii de publicitate vor putea obtine informatii despre diversele lor pagini de destinatie intr-un singur loc. Noul ecran al paginii de destinatie va fi similar cu paginile cu anunturi si cuvinte cheie. Scopul este de a ajuta agentii sa optimizeze pentru o experienta mai buna a utilizatorilor si pentru a imbunatatii performanta anunturilor, in special pe telefonul mobil. Acest lucru ar putea incepe sa apara in noua interfata in cursul acestui an.

  • Custom in-market audiences

In-market audiences vine in campaniile de Search. Google va lansa de asemenea segmentarea audientei ce va fi adaptata in functie de site-urile detinute, performantele campaniilor si obiectivele afacerii. Cautati acest lucru putin mai tarziu in acest an.

  • Google attribution

Acesta este noul produs anuntat de catre Google Marketing Next. Acest nou produs free va fi integrat in noua interfata. Cel mai probabil acesta va fi disponibil dupa sfarsitul anului.

  • Store sales measurement uploads

Comercianii care achizitioneaza e-mailuri la finalul vanzarii pentru programe de loialitate pot importa tranzactiile direct in AdWords sau prin intermediul unei terte parti. Momentul exact este inca neclar, dar va fi lansat in noul UI la un moment dat in acest an.

Cam acestea sunt lucrurile si update-urile de care stim pana in prezent, insa trebuie sa ne asteptam ca Google sa continue lansare de noi functii in noua interfata AdWords.

Share

Vrem sa stim parerea ta