pinterest social media
10 sfaturi pentru detinatorii de magazine online Articol recent Sfaturi pentru un homepage... Urmatorul articol Google home service ads...

Tocmai ti-ai deschis un magazin online si nu stii pe ce anume trebuie sa pui accent?

Din experienta, dar si din discutiile cu detinatorii de magazine online, am creat o lista de 10 sfaturi care credem noi ca ar trebui sa se transforme intr-o lista pe care sa o respecti in permanenta pentru succesul tau.

1. Focusati-va atentia pe cateva lucruri fundamentale care pentru un client conteaza foarte mult si acestea sunt: produse de calitate, o galerie cu imagini profesionale si o experienta de navigare foarte buna.

2. Optimizati in permanenta designul astfel incat site-ul sa ofere o experienta placuta si sa ii incante de cum au intrat pe utilizatori. Designul ii poate determina sa revina  si sa va recomande mai departe prietenilor.

3. Dati viata produselor/serviciilor prin fotografii care sa aiba un impact puternic asupra persoanelor care o vad. Utilizati imagini de impact!

4. Masurati orice! Indiferent despre ce indicator ar fi vorba, acesta exprima ceva asa ca incercati sa ii intelegeti semnificatia pentru ca doar asa veti gasi sursa eventualelor probleme, dar si solutia.

5. Construiti o relatie cu influencerii pentru ca, in prezent, o asociere cu acestia va avea efecte pozitive pe termen scurt, mediu si lung. Acestia un un cuvant de spus, cuvant ce conteaza pentru un anumit segment, iar asocierea cu ei ii va face pe multi sa ajunga in magazinul dumneavoastra online.

6. Solicitati feedback! Un feedback obtinut la momentul potrivit va v-a salva din a mai pierde bani si veti putea remedia problemele pe care nu le-ati observat. Ascultati parerile celorlalti si testati pentru ca doar asa veti avea un magazin online performant.

7. Construiti o comunitate in jurul produselor/serviciilor. Implicati-va pe retelele de socializare si tineti-va contectati urmatorii. Oferiti-le noutati, reduceri, informatii si solicitatii astfel incat sa fie implicati si apropiati de magazinul dumneavoastra.

8. Depasiti bariera de online. A primi feedback doar de la persoanale apropiate sau indicatori nu reprezinta o solutie in intregime. Discutati si cu oamenii reali si ascultati-le parerea si aplicati ce considerati cu adevarat important. Este posibil sa auziti lucruri despre magazinul online detinut pe care nu le-ati mai auzit pana in prezent.

9. Simplificati procesul de cumparare!  Nu va sta nimeni sa cumpere de pe un magazin care cere foarte multe informatii si pe care procesul de cumparare dureaza extrem de mult. Simplificati si solicitati doar datele cu adevarat importante!

10. Bucurati-va de tot ceea ce se intampla si invatati!

Cu siguranta ca vor fi mereu probleme insa toate acestea va invata cate ceva si in scurt timp veti ajunge sa aveti o multime de lucruri dobandite (relatii, cunostinte, informatii, parteneri de afaceri valorosi, clienti fideli, angajati dedicati etc.)

Share

Vrem sa stim parerea ta