Marketingul online evolueaza in acelasi ritm accelerat in care avanseaza totul in jurul nostru. Daca in 2007 marketingul offline si TV-ul erau principalele canale pe care afacerile se bazau, in prezent, sunt atat de multe canale si modalitati de promovare disponibile, incat totul depinde de strategie, plan si modul in care se actioneaza.
Care sunt tendintele pentru urmatorii 10 ani in online?
- Meta va fi noua lume
Metaverse incepe sa prinda contur cu pasi mici, iar in urmatorii ani acesta va deveni noul mediu de divertisment, interactiune si teritoriu de derularea a anumitor afaceri. O multime de antreprenori sunt in cautarea de oportunitati pentru afacerile lor, iar urmatorii 10 ani aduc la orizont o multime de provocari si oportunitati.
- Influencer marketing va continua sa creasca
Zona de influencer marketing a crescut de la an la an, iar acest lucru se va mentine si pentru urmatorii 10 ani in mediul online.
- Marketingul va deveni mult mai strategic
Antreprenorii vor trebui sa isi targeteze mult mai bine posibili clienti si sa creeze strategii mult mai eficient pentru a obtine clienti.
- Va creste viteza
Aparitia 5G si digitalizarea va duce la o crestere a vitezei. Fie ca vorbim de accesarea unui website, automatizari, gadgeturi, masini, totul va beneficia de un salt la vitezei.
- Algoritmi avansati
Toate platformele, aplicatiile si dispozitivele isi vor imbunatati algoritmi astfel incat sa ne usureze viata si in acelasi timp sa ne influenteze deciziile de cumparate.
- AI va deveni o normalitate
AI va fi prezent peste tot in jurul nostru, iar aplicatiile ne vor invata comportamentul astfel incat sa anticipeze actiunile si sa ne ajute.
- Realitatea augmentata
Aceasta tehnologie va deveni tot mai populara pe masura ce tehnologia va fi tot mai prezenta in vietile noastre vom putea experimenta noi lucruri si chiar usura anumite decizii.
- Video marketing
Importanta continutului video a crescut in ultimii ani, iar acest lucru se va mentine si pe urmatorii ani deoarece este un continut usor de urmarit si care transmite mult mai multe lucruri.
- Dispozitive mult mai puternice
La nivel de dispozitive totul avanseaza de la an la an, iar daca in ultimi 10 ani s-a inregistrat un progres tehnologic atat de mare, imaginati-va ce se va intampla in urmatorii 10.
- Reclame mult mai personalizate
Desi se pune accent pe intimitatea utilizatorilor, evolutia marketingului nu se va opri si posibilitatile de targetare vor fi mult mai eficiente. Avand un algoritm avansat in spate si un AI evoluat, marketingul va fi mai costisitor, dar si mai eficient.
Vrem sa stim parerea ta