In domeniul marketing-ului, ca de altfel si in multe alte domenii, este necesar sa fii la curent cu ceea ce se intampla, sa fii conectat la piata serviciilor de promovare online pentru a alege cea mai buna strategie pentru afacerea ta sau compania in cadrul careia lucrezi. In acest sens, Google iti ofera o trusa de ajutor, de care sa te folosesti atat in situatii problematice, cat si in contexte prielnice.
- Google Analytics
Acesta este cel mai cunoscut si utilizat instrument oferit de Google deoarece cel mai important process este cel al analizei datelor. Google Analytics iti ofera posibilitatea de a vedea in timp real cati vizitatori ai pe site, care sunt sursele de trafic, care sunt cele mai vizualizate pagini si cele mai folosite cuvinte cheie. Despre informatiile pe care ti le ofera Google Analytics, poti invata mai multe urmand un curs gratuit.
- Google Alerts
Vrei sa fii mereu la curent cu noutatile din industria in care activezi? Iti doresti sa afli ce s-a scris despre compania ta sau despre competitie? Google Alerts analizeaza mediul online in functie de alertele pe care le-ai stabilit, iar tu economisesti timp si energie. In plus, atunci cand apar stiri noi, le poti primi direct in inbox daca ai bifat optiunea aceasta.
- Google Trends
Poti crea un continut care sa atraga cat mai multi vizitatori daca stii care sunt tendintele nisei. Acest instrument iti ofera poibilitatea de a observa care sunt cele mai importante stiri. Nu toate informatiile vor fi de interes, dar multe pot deveni subiecte ale unor postari pe blog sau pe social media, iar astfel creste sansa de a-ti mari numarul de vizitatori.
Acestea au fost primele trei instrumente de care am ales sa vorbesc astazi, insa
Stay Tuned ! Will be continued.
P.S. Tu ce instrumente folosesti pentru a te promova in online? Asteptam raspunsul tau in sectiunea de comentarii de mai jos.
Vrem sa stim parerea ta