Doriti sa dezvoltati conturile de PPC? Acest lucru presupun vanzarea clientilor dumneavoastra ca ideea, abordarea dumneavoastra este cea mai buna si singura modalitate de a da inainte, iar un buget mai mare este necesar pentru a executa planul ce trebuie implementat ca un cont sa aiba succes.
In acest articol voi sublinia pe scurt 3 metode prin care puteti solicita cresterea bugetului investit in conturile PPC indiferent de pozitia pe care va aflati.
Metoda #1 Ai o strategie solida
Avand o strategie solida este piatra de temelie a oricarui program PPC. Fara un plan coerent este extrem de greu sau chiar imposibil sa convingeti stakeholderi existenti sa investeasca in campaniile dumneavoastra. Stakeholderii isi doresc sa stie de ce ar trebui sa investeasca mai mult buget, modul in care acesta va fi cheltuit si care sunt rezultatele asteptate.
A lucra sub indrumarea unui plan coerent mai mare va v-a oferi credibilitate si incredere din partea clientilor.
O strategie solida ar trebui sa contina urmatoarele elemente:
- O intelegere aprofundata a situatiei generale a afacerii (metrici de performanta, peisaj competitiv, obiectivele clientului etc);
- Un principiu de baza care sa va ghideze in permanenta;
- Un plan de actiune coordonat cu principiul de baza care sa duca la atingerea obiectivelor propuse.
O strategie buna este calea pentru performante pozitive.
Metoda #2 Idei noi
Prezentarea unor idei noi clientilor este esentiala pentru castigarea unui buget mai mare din partea acestora.
PPC este un domeniu dinamic, iar ce este nou astazi, maine poate fi invechit, iar platformele de PPC sunt din ce in ce mai numeroase. Evidentiatile clientilor posibilitatile pe care le ofera platformele Facebook, Pinterest, Twitter sau Instagram, care pot genera posibilitati de crestere si extindere reale, dar pentru asta veti avea nevoie de bugete.
Cum evidentiati noile idei intr-un mod convingator?
Definiti domeniul de aplicare al ideii dvs. Propuneti o mica modificare a programului PPC sau o schimbare radicala.
Detaliati foarte bine ideea astfel incat sa fie usor de inteles si foarte convingatoare. Pregatiti-va in acelasi timp si pentru intrebari suplimentare care pot face diferenta. Evidentiati beneficiile acesteia pentru a va asigura ca sansele ca bugetul dorit sa fie aprobat sa creasca.
Incercati sa veniti cu idei noi in permanenta. Inovatia este cheia cresterii si dezvoltarii conturilor de PPC.
Metoda #3 Depasiti obiectiile
In orice situatie de vanzare trebuie sa fiti pregatiti sa depasiti obiectiile. In ciuda faptului ca aveti o strategie puternica sau o idee inovatoare, mereu vor fi clienti care sa spuna nu.
“Nu”, nu ar trebui tratat ca ultimul cuvant, ci mai degraba inceputul unui dialog care, in cele din urma, duce la castigarea unui buget mai mare. Folositi-va de acea ocazie ca o oportunitate de a intari discursul si de a va dezvolta un caz mai puternic pentru obtinerea unui buget mai mare.
Modalitati de depasire a obiectiilor:
-educati-va publicul;
Asigurati-va ca discursul dumneavoastra este potrivit pentru ceea ce isi doreste clientul si faceti-l sa inteleaga utilitatea propunerilor dumneavoastra.
-un punct de vedere puternic;
Pentru a obtine cresterea de buget efectuati cercetari aprofundate care sa va ofere informatiile de care aveti nevoie pentru a va crea un punct de vedere puternic avand sansa de a oferi argumente indiferent de intregarile primite.
Depasiti obiectiile si incercati sa transformati “nu” in avantajul dumneavoastra.
Cresterea conturilor de PPC vizeaza vanzarea clientilor a unor idei despre abordarile pe care dvs. le considerati ca fiind cele mai bune de urmat. Detinerea unei strategii coerente, un flux continuu de idei noi si un argument convingator pentru care este necesara extinderea programului PPC, va conduce la cresterea bugetului PPC.
Vrem sa stim parerea ta