pinterest social media
4 Moduri in care sa gestionezi o comunitate Social Media Articol recent Greseli de marketing pe... Urmatorul articol Ratings pentru anunturile...

Canale de social media precum Facebook sau Twitter sunt o parte esentiala a internetului din zilele noastre. Acesta multime de retele de socializare au schimbat marketing-ul, au au schimbat modul in care firmele isi promovau brandul. Astazi firmele se promoveaza in cadrul acestor retele de socializare creand o conxiune cu clientii ba chiar crescandu-le numarul prin diferite concursuri, provocari, postari etc.

Marile firme si nu numai investesc sume consistente in diferite retele de socializare pentru a crea o comunitate in jurul brandului, firmele facand o prioritate din acest. Cu cat atasamentul este mai puternic cu atat este mai bine pentru firma.

 

Cunoasteti-va audienta bine

Comunitatea din jurul brand-ului dumneavoastra nu este reprezentata doar de o multime de oameni omogeni ce se comporta toti la fel. Acestia sunt indivizi cu propriul lor rationament si comportament  ce interactioneaza in mod diferit cu brand-ul.  De aici tragem concluzia ca fiecare grup din cadrul comunitatii trebuie tratat in mod diferit. Iar rolul brand-ului este de a fi alaturi de cat mai multe persoane posibil.

 

Intreaba si asculta ceea ce oamenii isi doresc

Construirea unei comunitati pe social media inseamna producerea unui continut cerut de public. Cel mai bun mod de a afla ceea ce isi doresc este de a-i intreba si de a le asculta feedaback-ul.

In acest fel va eficientizati munca doarece veti livra ceea ve comunitatea isi doreaste sa primeasca cu adevarat.

 

Pune fanii in centrul strategiei

Fanii sunt cei care iti sustin brand-ul, iar pentru a-i tine aproape provoaca-i, creaza concursuri, recompenseaza-i. Acestia vor fi foarte multumiti de modul de interactiune cu firma si nu vor uita acest lucru, creandu-se o legatura si mai puternica. Cu cat fanii dumneavoastra sunt mai multumiti cu atat mai  multumit veti fi dumneavoastra

 

Fiti autentici!

Marcile se indeparteaza de abordarea traditionala si formala, imbratisand din ce in  ce mai mult continutul organic si autentinc. In prezent  o firma pentru-u a-si pune brand-ul in evidenta trebuie sa fie autentica si sa isi provoace fanii intr-un mod unic pentru a castiga teren in fata competitorilor.

 

Va recomandam sa tineti cont de cele 4 moduri prin care puteti incepe chiar de astazi sa gestionati si sa cresteti comunitatea formata in jurul brand-ului dumneavoastra!

Vrem sa stim parerea ta