Remarketingul reprezinta retagetarea utilizatorilor ce au intrat pe site-ul dumneavoastra sau au folosit aplicatia de pe mobile, ajutandu-va sa ii convingenti sa se intoarca din nou pe site-ul/aplicatia dumneavoastra si sa converteasca.
Doar 4% din utilizatorii ce intra pe site convertesc in medie, dar ce se intamplat cu ceilalti 96% ?
Raspunsul este simplu: analizeaza. Un utilizator pana sa converteasca navigheaza pe cel putin 5 site-uri inainte sa ia decizia finala. Scopul campaniilor de remarketing este sa ii convinga pe cei ce au intrat pe site-ul dumneavoastra sa se intoarca si sa cumpere de acolo.
Modul in care configurati campania de remarketing depinde de obiectivele afacerii dumneavoastra, dar si de tipul de clienti la care doriti sa ajungeti si pentru ca acest lucru nu este foarte usor va vom prezenta cateva strategii pentru a crea o campanie de remarketing eficienta.
-
Adaptati anunturile in functie de strategia de remarketing
Strategia reclamelor se afla intr-o stransa legatura cu lista de remarketing pentru ca anunturile de remarketing trebuie sa fie relevante pentru publicul tinta, sa aiba acelasi stil cu cel pe care il promoveaza businessul si sa aiba indemnuri convingatoare.
Ex: Un utilizator a vizitat sectiunea de imbracaminte de pe site-ul dumneavoastra si ar fi mai relevant daca in campania de remarketing veti promova jachete de dama si nu un mesaj generic.
-
Utilizati toate formele si dimensiunile de anunturi pentru a ajunge la publicul vizat
Cuvantul cheie este sa testati. Creati anunturi text si grafice de diferite dimensiuni in cadrul campaniei de remarketing pentru a vedea ce format functioneaza cel mai bine pentru afacerea dumneavoastra.
-
Utilizati Galeria de anunturi
Galeria de anunturi reprezinta un tool pus la dispozitie de AdWords pentru a va ajuta ca creati anunturi. Acest tool va ofera posibilitatea sa creati anunturile asa cum va doriti in limita optiunilor acestuia. Galeria de anunturi reprezinta un real ajutor pentru campaniile de remarketing insa nu va ofera atat de multa libertate. Pentru o campanie profesionista va recomandam sa contactati o firma specializata pe astfel de campanii.
-
Licitati pe liste cu sanse mai mari de a genera conversii
Sumele pe care le licitati sporesc sansele ca anunturile dumneavoastra sa ajunga la mai multe persoane de pe le listele de remarketing. Tinand cont de acest lucru va recomandam ca atunci cand stabiliti sumele sa va ganditi ce incasari va pot aduce clientii din acele liste si cat valoreaza acestia.
Exemplu: daca vindeti produse electrocasnice si vreti sa stabiliti sumele de licitare pentru televizoare si camere foto. Realizati o analiza si determinati ce produse sunt mai profitabile, iar in functie de acest lucru alegeti sumele de licitare. Daca site-ul dumneavoastra vinde mai multe televizoare, este recomandat sa profitati de acest lucru in campaniile de remarketing.
Acestea sunt doar cateva dintre strategiile de care trebuie sa tineti cont in momentul crearii si derularii unei campanii de remarketing insa este foarte important sa urmariti in permanenta cum evolueaza. Analizati toti indicatorii si in mod special conversiile, acestea fiind obiectivul final. In functie de indicatori veti decide cum sa licitati si sa optimizati campania de remarketing pornind de la aceste date.
Vrem sa stim parerea ta