Facebook a raportat peste 1 miliard de dolari profit in il ultima declaratie. 5 630 000 000 $ au venit din reclame, iar 80% au venit din reclamele de pe mobile. Nu exista niciun dubiu ca exista multime de agentii de publicitate ce promoveaza diferite produse sau servicii pe Facebook. Oficialii de la Facebook au raportat existenta a peste 2 milioane de agentii de publicitate active.
Fie ca sunteti proprietarul unei afaceri micute sau un antreprenor incepator sau un asociat in vreo firma, va voi oferi 4 trucuri pentru a economisi banii in campaniile de Facebook Ads imbunatatind in acelasi timp eficienta campaniilor.
- Conversion pixel
Fiecare agent de publicitate ce realizeaza campanii de Facebook Ads trebuie sa foloseasca Conversion pixel in campanii. Indiferent daca scopul dumneavoastra este de a genera vanzari, noi clienti potentiali sau adrese de e-mail, pixel conversion va urmari costul pe achizitie.
Asa puteti masura exact ROI din campaniile de Facebook Ads.
- Placement
In ads manager sub “breakdown” puteti selecta “placement”. Acest lucru este foarte important pentru orice campanie de Facebook Ads si trebuie analizat cu mare atentie.
Puteti face diferite teste de pozitionare a anunturilor pentru a vedea ce se potriveste cel mai bine pentru publicul dumneavoastra.
Testati si analizati pentru a gasi metoda cea mai eficienta!
- Momentul zilei
Analizati-va clientii pentru a observa cand sunt acestia cei mai activi. Cand navigheaza, cand fac cele mai multe cumparaturi, cand interactioneaza cu postarile dumneavoastra pentru a sti cu exactitate cand sa va promovati. In Ads Manager sub “breakdown” si “by time” puteti incepe segementarea traficului pe zi, saptamana sau perioade lunare.
Daca vedeti ca anunturile nu va aduc trafic de calitate intr-o anumita perioada a zile, reduceti afisarea, alegand sa cresteti numarul afisarilor reclamelor in perioadele ce va aduc trafic de calitate.
- Varsta si sex
S-ar putea sa credeti ca produsul dumneavoastra este cumparat mai mult de barbati, iar dupa o analiza profunda sa realizati ca v-ati inselat, dar clientii dumneavoastra pentru produsul respectiv sunt femeile.
Coloana “age and gender” arata cum ajung clicurile pe site, costul, numarul de conversii pe care le primiti in functie de sex si de grupa de varsta.
Pentru a realiza campanii Facebook Ads eficiente trebuie sa analizati datele foarte atent. Acestea reprezinta raspunsul la toate intrebarile dumneavoastra.
Vrem sa stim parerea ta