pinterest social media
5 sfaturi pentru a scrie un articol pe blog Articol recent Tips & tricks despre... Urmatorul articol 3 instrumente oferite...

Strategia de content a oricarei firme trebuie sa contina si o sectiune dedicata blogului deoarece prin intermediul acestuia se stabileste o legatura intre actuali si potentiali clienti si companie. Fiecare articol trebuie sa urmareasca un fir logic si o anumita structura astfel incat cititorii sa retina cat mai multe informatii. Inainte de a te apuca efectiv de scris, trebuie sa iti schitezi in mintea structura de baza a articolului, plecand de la domeniul si tema abordate. Gandeste-te la cateva variante atragatoare de titlu, pune-le  pe hartie, dar definitiveaza-l abia dupa ce ai terminat de scris articolul, fiindca acesta trebuie sa justifice intregul continut al articolului.

Titlul articolului este primul lucru pe care cititorul il observa de aceea acesta trebuie sa atraga atentia, dar nu trebuie sa depaseasca 70 de caractere, oamenii preferand 17-18 cuvinte.  Este recomandat ca primul paragraf sa prezinte ideile principale ale articolului si sa ofere motive pentru continuarea lecturii acestuia, iar acestea trebuie realizate intr-o maniera creativa.

Pentru a face mai atractiv articolul, poti adauga o fotografie sau un grafic. Incearca sa creezi o poveste in jurul ideilor principale si foloseste imagini pentru a reda vizual esenta postarii, insa nu incarca textul cu imagini, fiindca este un articol de blog, nu un album foto.

Foloseste link-uri care sa iti directioneze cititorii catre postari din trecut  sau catre pagina de contact. Rezuma postarea facand apel la un CTA (call-to-action). Acesta poate fi un link catre o anumita postare sau o intrebare care sa determine o discutie in sectiunea dedicata comentariilor.

De asemenea, butoanele de social media sunt importante fiindca permit promovarea postarii. Asa ca, nu uita sa integrezi si butoane care sa directioneze cititorii catre contul de Facebook, Linkedin, Pinterest.

In cadrul articolului, foloseste cuvinte de actiune, mai multe verbe si mai putine substantive. In plus, conform MOZ, postarile de tip lista ( ex: 10 sfaturi pentru un articol de success sau vezi titlul) sunt cele mai populare in online.

In a nutshell,  nu uita ca planificarea este cea mai importanta etapa a realizarii unui aticol, iar alegerea celor mai potrivite cuvinte  face ca postarea sa devina virala.

Tu ce tehnici folosesti atunci cand vrei sa faci o postare pentru blog?

Share

Vrem sa stim parerea ta