Mediul online se afla intr-o continua schimbare si transformare, iar a fi la curent cu toate noutatile reprezinta un avantaj de care trebuie sa profitati.
Pentru 2017 exista cateva tendinte pentru campaniile AdWords.
1.Google AdWords a activat Mobile-Based Bidding:
Intr-un anunt recent cei de la Google au anuntat ca au activat licitarea manuala in functie de dispozitiv. Asta inseamna ca agentiile de publicitate vor putea targeta intr-un mod mult mai precis publicul tinta.
2.Video Ad Campaigns vor castiga teren
Oamenii iubesc sa priveasca clipuri mai mult decat sa citeasca, iar acest lucru permite oamenilor de marketing sa promoveze intr-un mod mai atractiv si dinamic un produs sau serviciu.
Popularitatea video ads a crescut in ultima perioada, iar aceasta tendinta se va pastra in crestere si va juca un rol important pentru promovarea in mediul online. Prin promovarea anunturilor dumneavoastra in format video veti putea obtine mai multe afisari si mai multe click-uri prin utilizarea lor in campaniile PPC
3. Shopping Feed influenta campaniile PPC
Acest nou update implementat va permite rularea anunturilor de cumparaturi pe baza unor informatii specifice (pret, culoare, marime, cantitate si imagini).
4. Mai multe caractere pentru text ads
In urma update-urilor agentiile de publicitate au posibilitatea de a include mai multe caractere in anunturi. Acestia au la dispozitie doua zone de headline de cate 30 de caractere, dar si o a treia zona de 80 de caractere destinata descrierilor.
Avand la dispozitie mai multe caractere agentii de publicitate trebuie sa isi puna creativitatea la incercare pentru a atrage cat mai multe click-uri prin anunturile create.
5. Anunturi responsive pot fi afisate in Display Network
Google a introdus anunturi noi si responsive pentru display. Acum dynamic ads se pot regla automat pentru a se potrivi in spatiul destinat reclamelor.
Anul 2017 se anunta a fi un an plin de surprize si de provocari. Acestea sunt doar cateva din lucrurile cu care ne vom confrunta cu totii de-a lungul acestui an in incercarea de a atrage cat mai multi clienti.
Vrem sa stim parerea ta