6 modalitati de crestere a campaniilor de Facebook fara alte investitii Articol recent Utilizare customer match... Urmatorul articol AdWords a lansat noua...

Cresterea ratei de conversie a campaniilor de Facebook Ads fara a creste suma de licitare reprezinta o provocare pentru oricine, iar cu toate astea exista cateva modalitati prin care puteti face diferenta prin diferite teste.

In continuare va voi prezenta 6 modalitati prin care campaniile de facebook pot creste fara sa investiti  alte sume.

  1. Targetarea a adeptilor a marcilor similare

Ingustarea publicului  tinta repreznta mereu o idee buna in ceea ce priveste obtinerea de rezultate de calitate  superioada. Pe Facebook puteti viza adeptii unor marci specifice. Acest lucru este util atunci cand incercati sa vindeti catre aceeasi baza de clienti ca si intreprinderi bine cunoscute sau daca incercati sa vizati baza de clienti a altor marci non-concurente de pe piata. Cu ajutorul acestui filtru  veti obtine o solutie simpla  in cazul in care nu stiti alte detalii despre publicul tinta, cum ar fi varsta, ce prefera, locul de munca etc.

Pentru a deveni chiar mai eficiente, crearea acestor campanii separate  avand un mesaj personalizat va v-a face sa va imbunatatiti rezultatele.

  1. Utilizati fotografia de coperta

Va puteti anagaja fanii in diferite activitati sau concurcuri si sa va cresteti like-urile plecand de la fotografia de coperta pe care veti scrie informatii utile pentru ei.

Fanii iubesc sa fie cat mai aproape de brand, iar prin aceasta utilizare ingenioasa a spatiului liber  va puteti creste campaniile intr-un mod foarte eficient.

  1. Alegeti o imagine atractiva

Nu trebuie sa va indreptati atentia pentru a alege o imagine reprezentativa pentru produsele sau serviciile dumneavoastra. O varianta mai buna o reprezinta o imagine care sa capteze atentia urmaritorilor. Deoarece imaginea in sine nu poate cupringe mai mult de 20%  cuvinte, functia principala a imaginii este aceea de a atrage atentia.

Daca poti face asta, jumatate din batalie este castigata.

  1. Utilizati Clipuri

Clipurile reprezinta cea mai importanta metoda de masurare a legaturii dintre urmaritori si firma dintre toate optiunile media puse la dispozitie de Facebook.

Decat sa folositi o imagine statica sau un text cu un link ar trebui sa luati in calcul trecerea catre crearea unor clipuri video. Aceasta este o modalitate excelenta pentru a creste engagement-ul urmaritorilor pentru ca este mai comod sa se ataseze de brand-ul dumneavoastra urmarind clipuri.

  1. Adaugati continut ce poate fi distribuit

In locul publicitatii de produs sau servici direct, difuzati anunturi pentru a promova continut interactiv  pe care utilizatorii ar dori sa il impartaseasca. Creati continut pe placul utilizatorilor si in mod sigur acestia va vor impartasi munca cu ceilalti.

Realizarea de concursuri, clipuri sau alte modalitati prin care ii moditvati sa impartaseasca reprezinta cheia succesului.

6 Colaborati.

Colaborarile va pot aduce castiguri foarte serioase. Realizati colaborari cu firme din industrii complementare  si faceti in asa fel incat sa  atrageti clientii fara sa promovati ceva in mod direct. Utilizati clipuri video pentru a rata utilizatorilor ca fiecare parte a contribuit la proiect.

Aplicati metodele de mai sus si in mod garantat lucrurile se vor schimbat.

“ A da oamenilor puterea de impartasi ii va face mai conectati si mai deschisi”  (Mark Zuckerberg)

 

Share

Vrem sa stim parerea ta