In momentul in care luati decizia de creare a unei campanii de Google AdWords trebuie sa va stabiliti o serie de obiective realizabile si sa aveti o viziune clara asupra lucrurilor ce se vor intampla, sa stiti cine va sunt clientii, cui va adresati, care este aria de acoperire a campaniei de promovare, care este produsul/serviciul pe care doriti sa il promovati, ce avantaje concurentiale veti scoate in evidenta, care este pretul produselor/serviciilor pe care le veti promova, care este strategia de promovare si rezultatele pe care le doriti.
Stabiliti obiectivul campaniei de promovare Google AdWords.
In momentul crearii campaniei de Google AdWords trebuie sa stiti ce doriti sa obtineti de la campanie. In functie de specificul activitatii desfasurate puteti avea diferite obiective cum ar fi: cresterea numarului de potentiali clienti, completarea de formulare, contacte telefonice, vizite pe site, cresterea traficului si a notorietatii site-ului/afacerii, cresterea numarului de comenzi online etc.
Definiti publicul tinta al campaniei Adwords
Puteti investi sume imense de bani in campanii AdWords, sume ce nu va vor aduce niciun beneficiu pentru ca plecati de la premisa falsa si va veti adresa unui public ce nu este interesat de produsele sau serviciile pe care le oferiti. In momentul in care creati o campanie de promovare AdWords trebuie sa faceti o serie de setari. Aceste setari vor fi cu atat mai eficiente cu cat aveti un public tinta mai bine definit. Trebuie sa stii inca de la inceput cine sunt potentialii clienti, din ce arie geografica, ce limba vorbesc, varsta, sexul, cum cauta acestia pe internet sau ce cuvinte cheie folosesc clientii pe goolge pentru a gasi ceea ce cauta, ce beneficii isi doresc, ce dipozitive folosesc si ce interese au. Acest informatii va duc mai aproape de crearea unei campanii eficiente.
Definiti aria de acoperire a campaniei AdWords
In functie de afacerea dumneavoastra puteti aria de acoperire a produselor si serviciilor oferite. Puteti tageta intreaga tara sau puteti targeta doar un oras. Aceasta optiune va face sa economisiti bani si sa va afisati doar in zonele in care se afla clientii.
Alegeti produsul/serviciul pe care doriti sa il promovati.
Poti promova in cadrul campaniei AdWords orice produs/serviciu doriti insa trebuie sa fiti atent la disponibilitatea acestora in stoc, sa tineti cont ce produse se vand cel mai bine, ce produse se cauta, promotiile etc.
Verificati preturile
Puteti crea o campanie AdWords foarte buna insa aceasta sa nu va aduca conversii sau rezultatele mult dorite, iar intrebarea este de ce? Unul dintre motive ar putea sa fie preturile. Asigurati-va ca aveti preturi competitive ce ating asteptarile posibililor clienti din mediul online.
Alegeti strategia promovare
Sa creezi o campanie AdWords ce nu are niciun obiectiv este ca si cum ai pleca la vanatoare fara pusca. Este esential ca in momentul inceperii campaniei AdWords sa puneti in evidenta punctele forte fata de concurenta. Evidentierea avantajului competitivi in cadrul campaniilor de Adwords va face ca un posibil client sa aleaga produsul sau serviciul tau, renuntand la cel al concurentei.
Statiliti bugetul campaniei Adwords
In campaniile de promovare Google Adwords se pot investi sume imense, dar asta nu inseamna ca nu se pot investi si sume rezonabile. In functie de suma investita puteti sa aveti si anumite asteptari, asteptari ce trebuie sa fie realiste.
Campaniile de Google AdWords sunt cele mai eficiente metode de promovare, iar rezultatele vor creste cu cat investiti mai mult. Tineti cont de lucrurile de mai sus, optimizati campania in permanenta, interpretati datele, invatati lucruri noi despre campaniile Adwords si aveti toate sansele sa creati o campanie de succes.
Vrem sa stim parerea ta