pinterest social media
AdWords ar putea extinde textul anunturilor Articol recent Noutati Google Merchant Center Urmatorul articol Google Assistant pe...

Un nou test dubleaza numarul de caractere disponibile in descrierile anunturilor text. Daca ati crezut ca prima linie de descriere ce are 80 de caractere disponibile in anunturile text ocupa deja mult spatiu, in curand este posibil sa vedem un numar dublu de caractere disponibile pentru descriere.

Specialistul  PPC Valerio Celleti a observat optiunea de a adauga o a doua linie de descriere pentru anunturi text extinse in interfata web AdWords la inceputul acestei saptamani intr-un cont din SUA. Linia optionala de descriere are, de asemenea, o limita de 80 de caractere.

In prezent, nu exista informatii furnizate in fereastra pop—up  de informatii suplimentare de langa linia de Descriere (optionala) in interfata de utilizare.

Specialistul spune ca a inceput sa testeze linia a doua de descriere in anunturi de doua zile. Pana in prezent valoare CTR pe anunturile foarte lungi sunt putin mai mici decat media anunturilor expanded text ad.

Fiind intrebat in legatura cu acest test, un purtator de cuvant al Google a declarat ca “ Google testeaza in mod constant noi produse si caracteristici pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si a agentilor de publicitate”.

Pana la alte informati ne ramane doar sa vedem cat de departe va merge acest test si ce impact va avea.

Share

Vrem sa stim parerea ta