Google lucreaza la modul de afisare a Ads Grupurilor din AdWords
Aceasta caracteristica va face mai usoara monitorizarea performantelor mai multor campanii.
In urma cu cateva saptamani mai multe site-uri din afara anuntau faptul ca cei de la Google testeaza si doresc sa lanseze o noua functie AdWords numita Campaign Groups.
Acest lucru nu a ramas la stadiul de zvon pentru ca marti cei de la Google au anuntat oficial lansarea functiei Campaign Groups, functie ce permite agentilor de publicitate monitorizarea mai multor grupuri ale campaniilor ce au tinte comune pentru a atinge obiectivele.
Functia Campaign Groups este accesibila din bara laterala din stanga in AdWords. Pornirea acestei functii este la indemana oricui si este posibil sa creati mai multe grupuri ce au obiective distincte.
Dupa adaugarea campaniilor intr-un grup, agentii de publicitate pot alege sa monitorizeze performanta bazata fie pe click-uri sau conversii si pot stabili obiective specifice, masurabile cum ar fi costurile, click-uri totale, conversiile si media CPC sau CPA.
Noua functie permite doar monitorizarea campaniilor, aceasta neavand nicio functie de management al campaniilor pana in acest moment.
Vrem sa stim parerea ta