Google intentioneaza sa acordati atentie mai mare conturilor si sa creati propriile avertismente pe baza regulilor dumneavoastra pe care le folositi in afaceri. Cea mai recenta versiune a AdWords Editor, versiunea 12, are scopul de a impinge agentii de publicitate sa adopte cele mai bune practici, acesta oferind o sectiune complet noua ce arata unde aveti lipsuri in optimizarea contului sau ce reguli nu respectati din cele pe care le-ati setat.
Reguli personalizate
Noua sectiune de “custom rules” poate fi gasita in panoul de navigare din stanga din AdWords Editor(AWE). Acesta va genera avertismente pentru faptul ca in cont nu exista cel putin patru extensii de sitelinkuri, sau ca nu aveti conversion tracking setat sau alte avertimente cu optimizari pe care ar trebui sa le faceti. Daca nu era inca clar ca Google intr-adevar doreste ca agentii de publicitate sa renunte la testul de baza pentru anunturile A/B, lucru pentru care au creat o regula personalizata incorporata care va arata cate grupuri de anunturi au mai putin de 3 anunturi.
Mai jos este o imagine a ecranului care prezinta lista regulilor personalizate incorporate:
De asemena, in screenshot se afiseaza editor pane pentru a seta si configura propriile reguli personalizate pentru a afisa rapid avertismente si erori. Construiti-va propriu filtru prin reguli personalizate in caseta de criteria box. Puteti configura reguli personalizate care sa se aplice etichetelor din campanie si grupurilor de anunturi, ceea ce este destul de util.
Pentru a vedea apoi ce entitati incalca orice regula particularizata exista cateva modalitati de abordare:
-din sectiunea costom rules section puteti da click dreapta pe o regula si sa selectati “show violations” din partea de jos a meniului;
-puteti crea un filtru facand click in caseta filters si deruland in jos pentru a selecta printre optiunile drop-down din “custom rule violation filters”.
Alte actualizari
Primul lucru pe care il puteti observa cand actualizati noul AWE 12 este o schimbare subtila a designului. In ceea ce priveste caracteristicile, noul AWE sustine strategia maximizing conversions big strategy, incarcarea imaginilor pentru campaniile Universal App si editarea anunturilor responsive.
Vrem sa stim parerea ta