pinterest social media
AdWords a lansat noua interfata pentru toti agentii de publicitate Articol recent 6 modalitati de crestere a... Urmatorul articol Google lanseaza...

Google a anuntat ca noua interfata AdWords este acum disponibila pentru toti agentii de publicitat. Noua “experienta” a fost prezentata anul trecut, urmata de o lansare pe parcursul mai multor luni, incepand cu luna august a anului trecut pana in prezent.

Noua platforma vine cu noi caracteristici pentru vizualizarea datelor, viteza crescuta a datelor de cont cu pana la 20% potrivit Google, noi rapoarte si controale integrate in experienta actualizat au fost, de asemenea evidentiate periodic de AdWords pe blogul lor in ultimele cateva luni.

Exista multe caracteristici noi care sunt exclusive pentru noua interfata. Functii precum pagina “langing pages” ofera noi modalitati de monitorizare a performantei, iar ajustarile sumelor licitate le ofera agentiilor de publicitate posibilitatea de controla cat de des apare o optiune de apel intr-un anunt.

Utilizatorii pot sa se familiarizeze cu noua interfata si caracteristicile sale prin intermediul turului ghidat. Deocamdata este inca posibila schimbarea intre interfetele noi si cele vechi. Unele functionalitati sunt inca in curs de lansare in noua interfata a utilizatorului. De exemplu functionalitatea scripturilor a fost adaugata recent.

Google continua sa ne surprinda si va aduce din ce in ce mai multe functionalitati in noua platforma AdWords.

Testati-o!

Vrem sa stim parerea ta