Daca esti antreprenor cu siguranta deja sti cat de important este online-ul pentru o afacere. Cu toate acestea, foarte multe business-uri nu au curajul de a se extinde in online sau de a se muta din offline in online.
Daca ai un magazin ce comercializeaza haine intr-un oras, in mod sigur, te va inspaimanta gandul ca de la cateva mii sau zeci de mii de persoane, vei avea acces la persoanele din intreaga tara.
De ce ar trebui sa iti extinzi afacerea in online?
- Vinzi mai mult
Online-ul este asemenea unei mine de aur. Cu cat sapi mai mult si mai inteligent cu atat vei reusi sa devi mai bogat. Trebuie sa ti cont si de faptul ca in acea mina se mai afla si alti mineri, deci nu pierde timpul si pune-te la treaba.
Avand acces la peste 12.000.000 de persoane cu acces la internet, puteti vinde mult mai usor oriunde in Romania.
De ce sa te multumesti cu locuitorii din zona in care se afla magazinul tau sau clinica ta?
Obtine acces la un numar mult mai mare de persoane!
- Vizibilitate mult mai mare
Online-ul este locul in care te poti face usor remarcat prin strategii de marketing/promovare inteligente.
Cum va promovati o afacere fizica in offline?
Pliante, radio, afise, brosuri, ziar si lista poate continua.
Credeti ca va avea succes?
Veti reusi sa transmiteti mesajul fix la persoanele interesate?
Eficienta metodelor de promovare offline este greu de contorizat si nu este targetata.
Online-ul vine cu o multime de tool-uri performante care va pot oferi vizibilitatea dorita cu costuri mici comparativ cu promovarea online.
Accelereaza cresterea firmei tale investind in vizibilitate sau expunerea acesteia!
- Usurinta de a vinde
Online-ul vinde mult mai usor. In prezent utilizatorii parcurg un drum extrem de lung pana la achizitia unui produs sau serviciu, dar eforturile sunt mult mai mici raportate la volumul vanzarilor.
Care este eficienta pliantelor?
Nu veti sti, dar puteti presupune ca vor veni in clinica dumneavoastra 2-3 persoane.
Este mai eficient online-ul?
Sigur ca da, il vom evidentia ulterior.
- Costuri reduse
Inchirierea unui spatiu comercial si angasarea vanzatorilor presupune costuri mari pentru dumneavoastra, iar acest lucru va poate conduce afacerea catre faliment si nu pentru ca ideea nu este buna, ci din cauza locului ales si a costurilor.
Achizitionarea unui loc intr-un mall sau intr-un centru al unui oras poate varia ca pret.
Este corect ca si magazinul online are costuri, insa daca nu iti mai permiti anumite servicii de promovare sau nu mai poti sa susti numite costuri cu angajatii, le poti prelua tu sarcinile pana cand afacerea isi va reveni.
- Oportunitate de crestere accelerata
In online numarul oportunitatilor este extrem de mare si poti printr-o idee de marketing sa devi viral foarte usor.
Cu toate acestea, prinicipala oportunitate o reprezinta numarul de persoane la care puteti ajunge.
Fie ca aveti un spatiu comercial intr-un mall sau in centrul unui oras, numarul persoanelor ce ar putea achizitiona de la dumneavoastra nu ar trece de 2 milioane.
Magazinul online are avantajul ca poate vinde produse catre 12.000.000 de persoane.
Daca din aceste numere al posibilor clienti, 0,5% dintre ei cumpara produse cate vanzari ati obtine?
Un magazin fizic ar avea intr-o luna 10.000 de clienti presupunand ca trec 2.000.000 de persoane prin fata acestuia.
In acelasi timp, un magazin online va putea obtine putea obtine 60.000 de clienti daca bugetul ii va permite sa ajunga la toti utilizatorii.
In alta oridine de idei, aveti sansa sa obtineti o cifra de afacere mult mai daca luati in considerare mediul online si nu va focusati doar pe magazinul fizic pe care il detineti.
Vrem sa stim parerea ta