pinterest social media
Afla cum sa faci campanii de email marketing eficiente! Articol recent Cum sa obtineti datele... Urmatorul articol Cele 4 avantaje ale...

Campaniile de e-mail marketing reprezinta metode de promovare cu costuri reduse raportat la rezultatele pe care aceastea le pot aduce daca sunt create si optimizate asa cum trebuie.

Datele de mai jos fac parte dintr-o analiza a aplicatiei Boomerang realizata pe 5 milioane de e-mailuri trimise.

Pentru a creste gradul de eficienta al unei campanii de e-mail marketing trebuie sa tineti cont de:

a)Orele la care trebuie sa trimiteti emailuri

Analiza realizata de Boomerang arata faptul ca oamenii vor sa citeasca cele mai importante e-mailuri intre ora 7 si 10 dimineata, dar mai ales intre 9 si 10.

Ora mailurib) Limbajul cel mai potrivit

Pentru o rata de succes cat mai mare limbajul pe care trebuie sa il folositi intr-un email trebuie sa fie simplu, ca pentru un copil de clasa a 3-a.

Limbaj

c) Foloseste texte care exprima emotii in e-mailuri

In urma analizei celor 5 milioanei de e-mailuri, in urma folosirii emotiilor sansele unei reactii au crescut cu cel putin 13%.

Pentru a fi si mai convingator/convingatoare folositi pe langa emotii si argumente logice, reguli si/sau exemple de cazuri in care au functionat propunerile similare.

Texte care sa inspire emotii

d) Foloseste subiecte scurte de e-mail

Un titlu prea lung in care sunt explicate ceea ce oferiti nu este atragator, fapt pentru care este recomandat sa folositi 3 sau 4 cuvinte in subiectul e-mailurilor.

Subiecte

e) Scrieti e-mailuri cu un continut cuprins intre 75-100 cuvinte

Un email scurt nu va transmite mesajul asa cum trebuie, iar un email prea lung cu siguranta nu va fi citit. Incercati sa surprindeti esentialul si  sa transmiteti pe scurt ce doriti, intr-un mod clar si structurat.

Folosirea unui text ce are intre 75-100 de cuvinte determina o crestere a ratei de conversie.

Numar cuvinte mailuri

f) Limiteaza-te la maxim 3 intrebari intr-un email

Folosirea intr-un e-mail a intrebarilor intr-un mod exagerat va face ca situatia sa fie destul de neclara pentru cititor si cel mai probabil va inchide e-mailul.

Un numar mare de intrebari presupune un numar mare de raspunsuri lucru ce va duce la amanarea unui raspuns la email.

Daca tineti cont de toate sfaturile de mai sus mai mult ca sigur va aflati pe drumul cel bun, insa sunt platforme ce va impun sa va incadrati intre anumiti indicatori pentru a putea continua sa realizati campanii prin intermediul lor.

Pentru a exemplifica mai bine acest lucru in tabelul de mai jos veti gasi indicatorii ce trebuie respectati daca folositi platforma mailjet.

Indicatori de respectat email marketing

Nerespectarea indicatorilor duce la penalitati si ulterior nu veti putea sa mai folositi platforma.

Tineti cont de sfaturile de mai sus, cititi politica fiecarei platforme, iar dupa fiti creativi!

Testati pana veti gasi ce functioneaza cel mai bine la publicul dumneavoastra tinta.

Share

Vrem sa stim parerea ta