pinterest social media
Afla cum trebuie sa iti gandesti campania de Google Ads Articol recent Cum incepi promovarea unei... Urmatorul articol +300 de Idei de Afaceri...

Google a usurat extrem de mult modul in care pot fi realizate campaniile de promovare. In acest moment orice antreprenor si poate crea pe cont propriu un cont de promovare Google Ads si sa inceapa sa se promoveze.

Acest lucru nu este gresit, insa din experienta va putem spune ca rezultatele acestora nu au fost prea bune, motiv pentru care dupa ce au investit sume importante de bani au ales sa colaboreze cu agentii de marketing online.

Cum trebui sa va ganditi campaniile de Google Ads?

  1. Stabili un buget lunar pentru campanii de promovare;
  2. Analizati-va site-ul si tineti cont de structura lui;
  3. Analizati datele din Analytics si creati un profil al clientului ideal;
  4. Implementati codul de remarketing si legati Google Ads cu contul de Analytics;
  5. Creati campanii de Google Search

ecommerce

Acestea sunt cele mai importante tipuri de campanii si aduc cele mai bune rezultate. Incepeti prin a crea campanii prin intermediul carora sa promovati cele mai vandute produse.

Recomandarea noastra este sa creati campanii ce promoveaza un singur tip de produs, subcategorii de produs si ulterior categorii generale de produse. Cu cat creati campanii mai segmentate cu atat rezultatele vor fi mai eficiente.

  1. Creati anunturi care sa vanda si sa ataga atentia asupra lor;
  2. Exprimati avantaje, beneficii si elemente de diferentiere prin intermediul anunturilor;
  3. Creati extensii;
  4. Alegeti cuvintele cheie potrivite;
  5. Adaugati cuvinte cheie negative;
  6. Incepeti prin a licita manual si ulterior puteti trece la licitarea automata;
  7. Realizati campanii de remarketing;
  8. Testati campanii dinamice;
  9. Utilizati feed-ul in campanii daca sunteti un ecommerce;
  10. Optimzati campaniile in permanenta fiind atenti la scorul de calitate, cautarile utilizatorilor, precum si la datele demografice si geografice din platforma.

 

Lista ar putea continua, insa acestea au fost principalele lucruri pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand doriti sa creati propria campanie de Google Ads.

Share

Vrem sa stim parerea ta