Pentru Google, anul 2016 a fost unul foarte solicitant, dar si cu multe rezultate. Acestia au adus foarte multe imbunatatiri pentru campaniile de AdWords, dar lucrul pe care toata lumea il asteapta urmeaza sa fie implementat.
Oficialii Google au anuntat faptul ca in curand va fi implementata ajustarea sumei in functie de dispozitiv. Aceasta decizie de a adauga optiunea de ajustarea a sumei in functie de dispozitiv ca schimba modul de a gandi o campanie AdWords.
Din 2013 segmentul mobile a castigat foarte mult, iar astazi folosim telefoanele sau tabletele foarte mult. Daca ne uitam la procentul de crestere vom realiza ca in urmatori ani clientii nostri vor fi in proportie de peste 70% de pe mobile.
Desi Google va introduce optiunea de a licita diferit in functie de dispozitiv ( telefon, tableta, desktop), cum va afecta acest lucru campaniile in realitate?
Primul lucru pe care l-ar face foarte multi dintre noi ar fi sa scindam campania in 3 ( mobile, tableta, desktop), insa nu este recomandat pentru ca in loc sa va eficientizati munca veti ingreuna munca echipei.
Trebuie sa ne gandim de la inceput daca scindarea campaniilor va micsora costurile, dar sa punem in balanta atat avantajele, cat si dezavantajele!
Avantajele percepute in urma scindarii ar fi:
-sumele licitate la nivel de cuvinte cheie
-reclame specifice dispozitivului
-mesaje personalizate in functie de dispozitiv
-ajustari la nivel de grup in functie de dispozitiv
Dezavantaje:
-adaugarea cuvintelor cheie negative pentru toate cele trei campanii
-implementarea ad extensiilor pentru toate campaniile
-actualizarea a doua sau trei seturi de anunturi si testarea acestora
-schimbarea sumelor de licitare pentru toate cele trei campanii
-neacoperirea tuturor dispozitivelor cu anumite cuvinte cheie
Pe langa toate lucrurile mentionate trebuie sa tinem cont ca orice optimizare sau test va trebui repetat in mai multe campanii in functie de dispozitiv. Campaniile AdWords cresc, munca creste, iar din acest moment apare intrebarea: suntem performanti?
Doriti o modalitate sa economisiti timp?
Folositi AdWords Smart Bidding ( cunoscut ca si licitare automata) cu toate ca experimentele din trecut v-au lasat un gust amar. Lucrurile s-au mai schimbat intre timp. Daca in trecut foloseati licitarea automata, iar rezultatele nu au fost la inaltimea asteptarilor, acum situatia este diferita. Algoritmul celor din spatele platformei AdWords a evoluat, iar in prezent tine cont de o multime de factori, inclusiv si de comportamentul utilizatorului astfel incat sa aduca rezultatele dorite.
Aceasta optiune va ajuta sa economisiti timp, sa realizati foarte rapid A/B testing cu rezultate relevante si sa va optimizati campaniile foarte rapid.
In concluzie, se intampla sa fie zile in care nu ati facut prea multe schimbari, dar dupa implementarea sumei de licitare in functie de dispozitiv veti putea face mult mai multe optimizari pentru a obtine rezultate cat mai bune.
Un cont de AdWords cu campaniile optimizate in permanenta va v-a aduce rezultate cu mult mai bune decat un cont setat pentru inceput si lasat nesupravegheat.
Campaniile AdWords de succes se fac doar prin munca continua si printr-o optimizare permanenta.
Daca aveti intrebari nu ezitati sa ne lasati un mesaj. Va raspundem cu cea mai mare placere.
Vrem sa stim parerea ta