Audit Adwords Articol recent Termeni si conditii Urmatorul articol Mobile responsive

 

 

De ce sa cer un audit Adwords daca nu am inca un cont de AdWords?

  1. Va propunem o structura pentru viitoarele campanii
  2. Informatiile despre cuvintele cheie pe care ar trebui sa le utilizati
  3. Sfaturi despre imbunatatirea siteului
  4. Idei de targetare a publicului tinta
  5. Sfaturi pentru optimizarea ulterioara

Detin un cont de AdWords, dar la ce este util auditul?

  1. Analizam fiecare campanie in parte
  2. Oferim sugestii despre optimizarea anunturilor
  3. Idei de optimizare a cuvintelor cheie
  4. Analiza a extensiilor
  5. Propunem campanii
  6. Sugestii de oprimizare a CPC-urilor
  7. Concluzii si propuneri pentru dezvoltarea pe termen lung a contului

Auditul PPC se realizeaza avand in vedere indicatori precum: structura campaniilor, setarile campaniei, cuvintele cheie, anunturile, scorul de calitate, extensii, click-uri, impresii, costul mediu pe click, costurile, numarul de conversii, costul pe conversie etc.

Completeaza formularul de contact