pinterest social media

La fiecare colt de strada, in fiecare magazine sau in fiecare camera a locuintei veti putea observa cel putin un brand renumit ce s-a intiparit in mintea dumneavoastra  in mod constient sau inconstient.

Un brand este mai mult decat ceea ce noi vedem sau credem, astfel ca imaginea de mai jos speram sa va ofere o imagine de ansamblu asupra componentelor acestuia.

Foarte multe compani pornesc la drum fara sa aiba o strategie sau o viziune despre ceea ce brandul propriu ar insemna pentru afacere si cum acesta ar influenta vanzarile.

Adevarul este ca in mediul economic, brandul unei compani valoreaza mai mult decat activele acesteiea, motiv pentru care valoarea pe piata a diferitelor compani este asa de mare.

Imaginati-va ca din pretul unui produs realizat de H&M, Zara, Adidas, Nike sau orice alta companie costul de realizare reprezinta doar 30-40%, restul fiind valoarea pe care brandul o aduce companiei.

Este adevarat ca pentru realizarea unui brand puternic pe piata este nevoie de investitii mari si de strategii potrivite pentru a reusi. Fiecare element ce duce la crearea unui brand puternic trebuie analizat, conceput, creat si implementat corect pentru ca orice greseala se va rasfrange asupra companii.

Daca sunteti la inceput de drum incepeti prin a va crea un logo foarte atractiv, dar si elemente vizuale specifice companiei ce va reprezinta. Din moment ce ati ales logoul companiei, acesta trebuie sa fie prezent pe toate produsele vandute sau sa fie prezent pe uniformele celor care presteaza serviciile.

Pe site prezentati-le vizitatorilor povestea companiei si cum a luat nastere.

Stabiliti modul in care va veti pozitiona pe piata si pretul la care produsele vor fi vandute. Elaborati o strategi potrivita companiei dumneavoastra precum si serviciilor prestate/produselor comercializate.

Nu va veti putea plasa pe piata ca o companie producatoare de produse de lux daca acestea sunt comercializate la preturi accesibile oricui si de o calitate scazuta.

De asemenea este foarte important sa invetiti in marketing si aici ne referim atat la marketingul produselor si companiei, precum si la promovarea produselor/serviciilor in offline, dar si in online.

Brandul este cel care vinde, iar investitiile din prezent vor valora de cel putin 2 ori mai mult in viitor, lucru ce se va reflecta in vanzarile companiei.

Incepeti inca de pe acum sa investiti in lucrurile care va pot creste afacerea in viitor.

Vrem sa stim parerea ta