Google Adwords reprezinta una dintre cele mai rapide si eficiente metode de promovare online. Investesti si obtii profit in timp scurt.

Cele mai utilizate campanii de adwords sunt de tip search, ceea ce presupune organizarea cuvintelor cheie si a anunturilor intr-un mod eficient.  Agentia noastra se ocupa cu implementarea acestor servicii la nivel avansat, astfel incat optimizam toate aspectele: quality scoare, cpc, rata de conversie etc.

Un alt tip este reprezentat de display, prin care targetam useri in functie de interesul lor si le livram bannere. Totodata, remarketing-ul presupune targetarea persoanelor care ne-au vizitat site-ul si/sau au facut anumite actiune pe site-ul nostru. Campaniile dinamice sunt o solutie pentru magazinele online.

Research-ul de cuvinte chei joaca un rol extrem de important deoarece ca si specialisti trebuie sa intelegem comportamentul consumatorilor in functie de cautarile acestora. O cautare de tipul „haine ieftine” este una foarte generalista si arata faptul ca userul este sensibil la pret, motiv pentru care daca avem un site cu haine de calitate si cu preturi ridicate, nu este recomandat sa ne afisam.

Campanii Google Adwords
Eficiente
de la €75*
Analiza business

Analiza keywords

Implementare coduri Adwords

Creare mesaje si bannere

Dynamic Display Ads

Set up

Remarketing

Optimizare zilnica

Raport lunar

*Preturile pentru promovarea Google Adwords depind de bugetul investit.

Ce obtii prin campanii Adwords?

Rezultate rapide

    • Iti cream rapid campanii AdWords in mai putin de 24h de la semnarea contractului;
    • Anunturile tale vor fi in primele rezultate oferite de Google;
    • Serviciile/produsele tale vor  fi vizibile cand clientii au nevoie de el
    • Ne adaptam cerintelor si implementam de la campanii de search pana la promovare pe youtube

Eficienta

  • Suntem orientati spre rezultate;
  • Iti crestem vanzarile, numarul de clienti si profitul;
  • Iti plasam reclamele acolo unde sunt clientii tai;
  • Tu iti administrezi afacerea, iar noi iti gestionam contul.
  • Iti aducem click-uri relevante la cel mai mic cost posibil;
  • Iti oferim rapoarte lunare

 

7 motive pentru care sa te promovezi prin Adwords

 

#1. Vanzari crescute – Google Adwords creste vanzarile pentru ca raspunde la o nevoie rationala imediata, de exemplu persoanele care cauta “pantofi de barbati din piele”. Putem implementa campanii complexe de Search, Display, DSA, Remarketing, Gmail Ads si Youtube Ads

#2. Trafic crescut – Inca din primele zile ale implementarii se va simti o crestere a numarului de vizite pe site. Traficul este targetat riguros astfel incat bugetul investit va fi utilizat doar catre persoanele interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi.

#3. Notorietate – Pozitionarea pe prima pagina va creste increderea posibililor clienti in compania ta, iar brand-ul va fi vizibil acolo unde conteaza. De asemenea, implementam Brand Protection, pentru ca stim cat de important este sa protejezi numele afacerii tale.

#4. Rezultate masurabile – Google Adwords pune la dispozitie o multime de date si statistici legate de performantele campaniei tale. La sfarsitul fiecarei luni vei primii un raport si noi propuneri pentru afacerea ta. Echipa noastra este formata din specialisti certificati Google Adwords.

#5. Rapiditate – Masori in timp real lead-urile si vanzarile din campanii, indiferent ca esti contactat sau inregistrezi o vanzare in magazinul tau online, poti observa rapid daca campania ta are efect.

#6. Buget controlat – Tu decizi cat vrei sa investesti. Noi optimizam campaniile in functie de bugetul disponibil, astfel incat sa obtinem un numar mare de conversii la un cost/conversie mic.

#7. Remarketing – Partreaza legatura cu persoanele care au fost pe site-ul tau, realizand diferite targetari in functie de actiunea pe care acestia au realizat-o pe site. Este esential sa impletati campanii de remarketing, astfel incat sa le aduceti aminte vizitatorilor de site-ul dvs.

Campanii Adwords realizate pentru clienti

 

Hai sa ne cunoastem

Primesti raspuns in maxim 24h

 

 

Ne ocupam de absolut totul

Stabilire KPI’s -> Crearea cont Adwords -> Research cuvinte cheie -> Texte campanii -> Bannere -> Set up -> Optimizare Quality Score -> Optimizare User Experience -> Rapoarte lunare.

Primul pas este sa stabilim obiectivele si sa cream strategia de promovare Adwords, apoi stabilim bugetul lunar impreuna cu clientul. Urmatorii pasi sunt de a analiza produselor, pietei si set up-ul campaniei. Un aspect important la echipa Promos este ca optimizeaza campaniile zilnic, astfel incat sa obtinem conversii la costuri cat mai mici.

Colaborarea cu o agentie AdWords sau PPC  va ofera posibilitatea sa lucrati cu cei mai buni specialisti in domeniu. Promovarea cu Google AdWords este importanta atat pentru un start up cat si pentru o afacere cu experienta in piata. Eficienta reclamelor Adwords folosite este strans legata de optimizarea campaniei PPC, bugetul alocat, dar si experienta agentiei cu care lucrati.

Orice campanie Google Adwords are nevoie de atentia continua a unui specialist astfel incat sa atingem rezultatele potentiale avand in vedere bugetul oferit. Prin serviciile PPC puteti aduce rapid vizitatori interesati de sericiile sau produele dumneavoastra. De cele mai multe ori se utilizeaza sintagma de “Pay-per-click”, aceasta reprezinta suma de bani pe care o platiti cand cineva da click pe anunt.

Fiecare cont pe care noi il gestionam are ca obiectiv conversiile, iar acest lucru se observa chiar din prima luna in rapoartele oferite. Analiza produselor/serviciilor firmei va evidentia care sunt „vedetele” din portofoliu si care este strategia potrivita ce trebuie adorptata.

Banarea si pastrarea cuvintelor cheie ce aduc conversii intra in procesul de optimizare, iar aceasta etapa poate dura in functie de tipul businessului. Cuvintele cheie alese sunt cele determina daca anunturile din campanie vor participa sau nu la licitatie pentru a fi afisate.

Crearea anunturilor reprezinta textul care vinde. Acesta are rolul de a capta atentia utilizatorilor si a-i determina sa intre pe site pentru a converti. A/B testingul de anunturi nu trebuie sa inceteze niciodata pentru ca preferintele se schimba, iar gasirea anunturilor care vor aduce rezultate este un proces de durata.

Extensiile sunt un alt element de care tinem cont, iar in prezent implementam toate tipurile de extensii disponibile pentru Romania.

Dupa implementarea completa a campaniilor (anunturi, texte, bannere, extensii, cuvinte cheie etc.) optimizarea scorului de calitate si obtinerea de conversii reprezinta pentru orice cont un proces ce  trebuie monitorizat si optimizat periodic.

Lucrurile par foarte usoare in cheltuirea unor sume importante de bani fara a obtine rezultate va v-a pune sa va ganditi de doua ori cand porniti o campanie.

AdWords este unul dintre canalele de promovare ce ofera posibilitatea firmelor sa atinga performantele si obiectivele dorite.

Fiecare firma are ca obiectiv cresterea cifrei de afaceri, dar si a notorietatii. Tinand cont de cele mentionate anterior, AdWords este canalul de promovare ce pune la dispozitia oricarui advertiser instrumentele necesare ca astfel de obiective sa fie tangibile.

Promos este o agentie de performance si care ca obiectiv generarea de vanzari la un cost/conversie de sub 10% din valoarea cosului mediu, obiectiv ce a fost atins pe fiecare cont gestionat.

 

 

Toate conturile de AdWords au o perioada de maturizare, ceea ce inseamna ca de la realizarea lui si pana la atingerea potentialului maxim pot trece luni intregi, dar acest lucru depinde foarte mult de specificul businessului, dar si de numarul de produse/servicii oferite.

In momentul atingerii stadiului de maturitate a contului, veti putea obtine vanzari la un cost pe conversie de sub 10 lei sau chiar si de 2-3 lei.

Prin AdWords va veti putea face o idee despre cat de mare este piata pe care activati, care este potentialul de dezvoltare, care sunt vanzarile la care ati putea ajunge, dar si ce strategie trebuie sa abordati pentru a ajunge lider de piata.

Domeniul pe care activati are un impact direct asupra bugetului pe care trebuie sa il investiti in AdWords pentru a obtine rezultate seminificative.

Ex: Costul pe click in industria fashion este in medie de 0.80 lei, in timp ce un restaurant ce organizeaza evenimente si doreste sa se promoveze are un cost pe click mediu de 2 lei.

Este esential sa va stabiliti un buget, dar si obiectivele ce trebuie atinse, iar noi iti vom oferi estimari care sa iti ofere o imagine de ansamblu asupra rezultatelor pe care le-ai putea obtine prin Adwords.

Alegeti sa lucrati cu specialisti Google Adwords!

Contacteaza-ne azi la 0743.753.276 sau trimite-ne un e-mail la contact@promovareaonline.ro si solicita o oferta.

Poate ti-ar placea sa citesti si...

Cele 4 avantaje ale campaniilor Adwords

Cele 4 avantaje ale campaniilor Adwords

Din totalitatea modalitatilor de promovare in mediul online campaniile Google AdWords ocupa un loc foarte important si acest lucru nu este intamplator. Mai jos sunt prezentate  cele 4 avantaje pe care le au campaniile AdWords: 68% din utilizatorii de internet folosesc ca motor de cautare Google Google este cel mai folosit motor de cautare, iar

3 strategii esentiale pentru o campanie Adwords reusita

3 strategii esentiale pentru o campanie Adwords reusita

Setarea unei campanii Google Adwords poate parea usor la prima vedere, dar oare este asa? Dupa ce te-ai hotarat sa investesti o anumita suma zilnic in speranta ca vei obtine conversiile ce te vor duce pe profit peste noapte si totul va fi roz, ei bine eu va trebui sa te dezamagesc pentru ca acest

Ratings pentru anunturile din campaniile de Search

Ratings pentru anunturile din campaniile de Search

Scopul celor de la Google este sa ofera utilizatorilor solutia potrivita pentru nevoile lor. Acestia lucreaza la un sistem de rating (Seller Ratings) ce va aparea in anunturile din AdWords ale firmelor, ratingurile fiind calculate pe baza reviewurilor lasate de  clienti. Intreaga presiune va fi pe  umerii intreprinderilor mici  deoarece acestea trebuie sa adune comentarii.

7 lucruri de care sa tii cont in crearea unei campanii AdWords

7 lucruri de care sa tii cont in crearea unei campanii AdWords

In momentul in care luati decizia de creare a unei campanii de Google AdWords trebuie sa va stabiliti o serie de obiective realizabile si sa aveti o viziune clara asupra lucrurilor ce se vor intampla, sa stiti cine va sunt clientii, cui va adresati, care este aria de acoperire a campaniei de promovare, care este