Promovarea companiei dumneavoastra prin campaniile de Facebook Ads reprezinta o investitie eficienta, precizam acest fapt deoarece experienta referitoare la crearea si optimizarea sutelor de ad-uri pe Facebook a demonstrat ca este o metoda viabila pentru cresterea considerabila a veniturilor.

Promovarea Facebook va ofera posibilitatea a targeta produsele si serviciile targetat in functie de sex, interese, zone si altele.

Fie ca vorbim de aprecierea paginii companiei, post engagement, click-uri catre site sau targetare pe conversii, este important sa obtineti un cost cat mai mic pe conversii insa sa nu compromiteti vanzarile. Implementam campanii complexe care au ca scop o crestere a vanzarilor cu un cost pe conversie sub 10% din valoarea produsului.

Implementam strategii eficiente

Baza unei campanii reusite o reprezinta targetarea foarte precisa a audientei pe Facebook. In momentul de fata Facebook permite o targetare extrem de precisa printr-o segmentare complexa. In cadrul targetarii se pleaca de la aspecte generale, precum cele geografice (tara, oras sau cartier), demografice (varsta, sex sau stare civila) si pana la cele de natura comportamentala (preferinte, interese, hobby-uri, grupuri si comunitati de care apartin consumatorii).

 

De ce sa va promovati prin Facebook Ads?

 

8,9 mil. utilizatori

Majoritatea romanilor care folosesc internetul au un cont de Facebook.

5,1 mil. activi zilnic

Oameni isi verifica zilnic pagina personala in cautare de noutati

50% cumpara online

Mare parte din acestia cumpara online, ajutati de reclame.

Vanzari crescute

Campaniile Facebook contribuie semnificativ in vanzarile unei afaceri.

Campanii Facebook
Eficiente
100
Analiza business

Creare profile buyer persona

Implementare pixel

Creare mesaje si bannere

Dynamic product ads

Set up

Remarketing

Optimizare zilnica

Raport lunar

Rezultate masurabile

Implementam coduri de tracking prin care stim din ce ad-uri vin conversiile (comenzi plasate online, mail-uri, mesaje si altele). Altfel veti stii care este profitul obtinut in urma bugetului investit. Este de mentionat, faptul ca exista un nivel optim de vanzari, in functie de buget. Un

Acest serviciu de marketing ofera diferite tipuri de reclama in functie de tipul si de nevoile afacerii. Este indicat sa se testeze diferite tipuri de reclama pentru a identifica cea mai potrivita metoda de promovare a afacerii dumneavoastra. Pe baza acestor informatii puse la dispozitie de Facebook noi putem creea campanii care sa transmita mesajul catre un segment tinta bine definit evitand astfel risipa inutila de timp, energie si bani.

Reclama prin intermediul Facebook ajuta companiile sa promoveze anunturi personalizate sau continut destinat unei audiente specifice, cu costuri care variaza in functie de gradul de vizualizare al respectivului anunt. Daca implementati campanii Facebook veti obtine o perspectiva cu privire la clientii actuali si potentiali ceea ce va va permite sa imbunatatiti anuntul targetat.

Unul din scopurile principale pe care le are Facebook este cresterea traficului pe site. Acest lucru este fie pentru cresterea generala a site-ului sau pentru a trimite utilizatorii catre o pagina de lansare dedicata care sa-i determine sa cumpere produsul, sa se aboneze la newsletter.

Targetari multiple

Targetarea  presupune o cunoastere foarte detaliata a clientilor, pentru ca in momentul in care este setata campania trebuie sa ne gandim cine si-ar dori sa intalneasca reclamele noastre. Avand aceste informatii trebuie sa prezentam atuurile de care dispunem, trimitand mesaje cu ajutorul platformei social media doar acelor persoane care au un interes real fata de serviciile sau produsele noastre.

Companiile folosesc Facebook deoarece doresc, in general, cresterea vanzarilor si o mai buna expunere in online. Totodat, se pot stabilii obiective de obtinere de lead-uri, care permit utilizatorilor sa-si inscrie adresa de e-mail sau de a interacționa cu brand-ul, fara a parasi platforma social media ceea ce conduce la reducerea timpului necesar pentru actiunea de cumparare.

Campanii realizate pentru clientii nostrii

Cum va putem ajuta?

  • Va propunem o strategie de promovare online;
  • Cream texte si bannere pentru campanii;
  • Optimizam pagina de companiei;
  • Cream campanii de remarketing, dynamic ads, conversion etc;
  • Va putem implementa o strategie de social media;
  • Optimizam zilnic campaniile;
  • Oferim rapoarte lunare.

 

Facebook este in prezent cea mai complexa si interactiva retea de socializare, iar pentru afacea dumneavoastra promovarea prin Facebook se poate transforma intr-o sursa de venit considerabila prin implementarea unor campannii eficiente.

Fiecare anunt difuzat pe aceasta retea de socializare are in centru elemente vizuale, imagini sau clipuri care sa convinga printr-o singura privire/vizualizare utilizatorii sa converteasca. Alegerea celor mai eficiente reclame si difuzarea acestora catre un public tinta atent dispus sa converteasca va determina succesul campaniilor.

In industria de e-commerce campaniile PPC reprezinta un element important in vanzarile online. Promovarea Facebook este un instrument  la indemana tuturor, iar acestea pot fi folosite de catre orice afacere ce  are ca scop cresterea vanzarilor, atragerea de fani sau crearea si consolidarea unei comunitati.

banner-campanii-facebook

Clientii au nevoie sa stie ca existati, iar prin investire in reclame Facebook , va asigurati vizibilitatea necesara pentru ca acestia sa stie unde sa apeleza cand au nevoie de produsele/serviciile dumnevoastra.

Facebook vine cu ceva diferit, cu o idee nou, iar esenta fiecarei campanii este rezumata la imagini care trebuie sa fie capabile sa vanda. Ajutati-va publicul tinta sa va descopere produsele, dar si afacerea pentru ca doar asa veti putea creste si evolua.

Hai sa ne cunoastem

Primesti raspuns in maxim 24h

 

 

Contactati-ne azi la 074.375.3276 sau trimiteti-ne un e-mail la contact@promovareaonline.ro si solicitati o oferta.

Analizati-va foarte bine afacere, iar in functie de acest lucru creati reclame bazate pe nevoie prin care sa transmiteti necesitatea produselor/serviciilor sau daca comercializati bunuri ce reprezinta dorinte ale utilizatorilor transmiteti-le ideea ca acestea sunt foarte utile, cool, necesare si ca oricine isi doreste sa le aiba. Puneti produsele in valoare mai ales ca vorbim despre vizual care trebuie sa convinga de la prima vedere utilizatorii.

In strategia de promovare a unei firme este esential sa includeti cele mai importante canale de promovare pentru a ajunge la un procent cat mai mare din publicul tinta, iar campaniile Facebook va ofera posibilitatea sa ajungeti la acei clienti la care cu ajutorul altor canale de promovare nu ati putea ajunge.

 

Poate ti-ar placea sa citesti si...

6 modalitati de crestere a campaniilor de Facebook fara alte investitii

6 modalitati de crestere a campaniilor de Facebook fara alte investitii

Cresterea ratei de conversie a campaniilor de Facebook Ads fara a creste suma de licitare reprezinta o provocare pentru oricine, iar cu toate astea exista cateva modalitati prin care puteti face diferenta prin diferite teste. In continuare va voi prezenta 6 modalitati prin care campaniile de facebook pot creste fara sa investiti  alte sume. Targetarea

Social Media pentru afaceri

Social Media pentru afaceri

In zilele noastre foarte multi antreprenori nu iau in calcul modul in care social media poate influenta o afacere sau chiar daca acorda putina atentie acestei modalitati de promovare, insa daca lucrurile nu sunt facute asa cum trebuie, atunci rezultatul va fi egal cu 0. De ce? Pentru ca sunt foarte multe afaceri ce  au

Sfaturi pentru a creste engagement-ul pe Facebook

Sfaturi pentru a creste engagement-ul pe Facebook

Dupa crearea unei firme va decideti sa creati si sa setati o pagina de Facebook pentru compania dumneavoastra, dar acest lucru nu poate fi intamplator. Facebook-ul va poate aduce un numar neasteptat de clienti, dar va poate afacta intr-un mod serios businessul. Din experienta noastra va oferim cateva sfaturi ce va vor ajuta sa creati

4 trucuri de a salva bani in campaniile de Facebook Ads

4 trucuri de a salva bani in campaniile de Facebook Ads

Facebook a raportat peste 1 miliard de dolari profit in il ultima declaratie. 5 630 000 000 $ au venit din reclame, iar 80% au venit din reclamele de pe mobile.  Nu exista niciun dubiu ca exista multime de agentii de publicitate ce promoveaza diferite produse sau servicii pe Facebook. Oficialii de la Facebook au