pinterest social media

Promovarea online primeste in foarte multe cazuri extrem de putina atentie. Desi promovarea online are un potential ridicat, firmele nu au strategii de durata si nici nu aleg sa investeasca in promovare asa cum trebuie.

 

Cat de importanta este promovarea online pentru o afacere?

Daca prestati servicii sau vindeti produse in propriul showroom, va puteti mentine afacerea pentru ca aveti vizibilitate, clientii vad sediul, pot intra in showroom, va memoreaza locatia, recomanda etc.

Pe scurt, veti avea un anumit numar de clienti deoarece persoanele care trec pe langa locatia dumneavoastra o vor memora, insa prin marketing online puteti dubla sau chiar tripla numarul de clienti sau vanzarile pentru ca va puteti promova la nivel local, national sau chiar global.

Cu ajutorul serviciilor de promovare online, veti depasi toate constrangerile pe care desfasurarea activitatii intr-un sediu fizic le impune.

 

In cazul afacerilor online (magazine online, prestari servicii online) promovarea online este cheia principala pentru a va scala afacerea.

Prin promovare online ne referim atat la campanii platite, cat si la realizarea de continut pe care il distribuiti pe diferite platforme.

Promovarea online reprezinta motorul unei afaceri online si chiar si in cazul unei afaceri offline.

Fara promovare, utilizatorii nu au cum sa afle de existenta dumneavoastra deoarece sunt o multime de competitori care se lupta pentru atentia acelorasi clienti.

Promovarea online reprezinta modalitatea prin care le puteti transmite tuturor ce anume aveti de oferit. Fie ca este vorba de servicii sau de produse, este necesar sa le prezentati oamenilor.

In momentul in care va prezentati oferta, in mod cert vor aparea si clienti, iar in acest fel va veti putea scala afacerea.

 

Raspuns:

Promovarea online este motorul cresterii si al vanzarilor. Asa cum o masina fara motor nu se poate deplasa, nici afacerea dumneavoastra nu poate ajunge dintr-un punct al dezvoltarii in altul.

Recomandarea noastra este va creati un plan de marketing care sa genereze un flux de clienti.

Chiar daca nu credeti in puterea marketingului online, recomandarea noastra este sa testati pentru ca din experienta va putem spune ca 20-30 de lei bine investiti va pot aduce o comanda de 200-300 lei sau un client care sa foloseasca serviciile voastre pe o durata mai mare generand venituri pentru voi.

Share

Vrem sa stim parerea ta