pinterest social media
Ce este Up Sell si Cross Sell si Cum sa le Folosesti? Articol recent Cum sa generezi trafic si... Urmatorul articol Afla cum sa analizezi...

Doua tehnici rapide de crestere a vanzarilor

Prin doar doua tehnici de marketing bine implementate va puteti creste vanzarile fara sa invetiti mai mult buget in marketing.

 

Care sunt tehnicile de crestere a vanzarilor?

In acest articol vom discuta de Upseling si Cross-Selling, iar cele doua tehnici au rolul de a genera mai multe vanzari.

De asemenea prin implementarea corecta a celor doua strategii de tip upselling si cross-selling puteti:

  • Creste numarul de produse vandute per comanda;
  • Creste valoarea medie a comenzilor de pe magazin;
  • Imbunatatiti usor rata de conversie a magazinului;
  • Multumi mai usor clientii.

 

Ce reprezinta tehnica de Up sell?

Prin Upsale clientii sunt incurajati sa achizitioneze un produs mai scump fata de cel pe care si-l doreau initial.

Exemplu: Un utilizator doreste sa achizitioneze un Iphone 11 de pe website-ul dumneavoastra, insa in pagina de produs ii evidentiati faptul ca Iphone 12 s-a redus si ca pentru o diferenta de cateva sute de lei poate achizitiona cea mai noua versiune de Iphone.

Daca utilizatorul achizitioneaza Iphone 12, prin faptul ca i-ati recomandat telefonul ati obtinut cu cateva sute de lei mai mult de la acelasi utilizator.

 

Ce reprezinta tehnica de Cross sell?

Tehnica de Cross-Selling are rolul de identifica produse care se potrivesc cu cel initial.

Exemplu: Utilizatorul a ajuns pe pagina cu Iphone 11 si alegeti sa va focuzati activitatea doar pe tehnica de cross-selling, in acest caz veti recomanda utilizatorului casti Airpods, huse sau folii de sticla pe care le poate achizitiona pentru telefonul sau.

Daca utilizatorul achizitioneaza telefonul va sti in mod cert ca are nevoie si de o husa si o folie si de ce nu chiar si de Airpods. In acest fel cosul se va mari substantial.

25

Cum implementati tehnici de Cross Selling si Upselling?

Dupa cum ati putut observa si in exemplele de mai sus, beneficiile acestor tehnici palpabile in sensul ca cel putin o data in viata am facut si noi acest lucru si desi voiam sa achizitionam doar un produs, am mai adaugat ceva in cos sau am adaugat unul mai scump.

Pentru a implementa astfel de tehnici va recomandam sa discutati cu programatorul si omul de marketing din firma dumneavoastra sa sau apelati la o agentie de marketing care sa se ocupe de implementare si de setarea corespunzatoare.

Cu cat recomandarile sunt mai utile cu atat rezultatele vor fi mai bune pentru afacerea dumneavoastra!

Vrem sa stim parerea ta