Notiunea de SEO a aparut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: optimizarea pentru motoarele de căutare.
OameniI care detin un site in orice tip de afacere au nevoie sa se pozitioneze cat mai mult in topul cautarilor atunci cand un potential consumator efectueaza cautari pe anumite cuvinte cheie in motoarele de cautare. Pentru ca acest lucru sa se intample, site-ul sa fie optimizat pe motorul de cautare, trebuie sa foloseasca servicii SEO profesionale pentru a avea garantia ca site-ul lui va aparea in top-ul cautarilor.
Ce sunt serviciile SEO?
Cand vorbim de servicii SEO, ne referim la:
- Audit SEO,
- SEO on page,
- SEO off page
- optimizare locala
- content marketing
- optimizare website
- rapoarte lunare.
Implicit ai nevoie de aceste servicii, deoarece oricat de bine ar arata site-ul tau din punct de vedere visual, asta nu inseamna ca va ajunge la potentialii clienti.
Auditul SEO este necesar in acest process, deoarece trebuie sa avem in vedere o analiza a consumatorilor pentru a determina tipologia potrivita a consumatorului pentru site-ul tau, iar pentru acest lucru trebuie sa identifici ce isi doresc ei, cum ii poti targeta si ce cuvinte cheie sunt potrivite pentru continutul si mesajul pe care il transmiti pe site.
Un SEO on page bun este in esenta despre alegerea celor mai potrivite cuvinte-cheie, in jurul carora sa fie construit continutul. Optimizarea off-page presupune procesul de link building, adica generarea de cat mai multe link-uri externe de calitate spre site-ul optimizat. Acesta se poate realiza prin newsletters, postari pe blog si marketing in social media, desi ca in cazul SEO-ului on page conteaza sa fie cat mai relevant continutul si calitativ.
Pentru a creste sansele unui site de a fi gasit de potentialii consumatori, optimizarea locala în rezultatele de căutare este modalitatea cea mai potrivită în care se poate investi. Cu toate ca un site poate targeta întreaga lume virtuala, dacă audienta targetata este localizată în apropierea sau chiar în orașul în care firma sau magazinul business-ului exista, atunci local SEO devine o necesitate.
Prin content marketing intelegem continut de calitate, consistent si relevant, care este distribuit utilizatorilor pentru a creste interesul fata de brand-ul tau. Prin continut intelegem descrieri de produse, servicii sau “povestea” pe care dorim sa o livram consumatorilor.
La final, daca totul merge bine datorita serviciilor de optimizare SEO, pentru a analiza performanta se vor utiliza raportarile anuale, dar sa nu va asteptati la rezultate peste noapte si desi ai ajuns pe prima pagina, sa te mentii acolo nu este usor!
Ce presupune bugetul alocat pentru un SEO bun?
Pe termen lung, serviciile SEO sunt cea mai buna optiune pentru site-ul dvs. pentru a genera vanzari cat mai multe la costuri din ce in ce mai mici. Acestea au un raport pret-calitate bun si sunt adaptate in functie de nevoile clientilor, deci cu cat vei dori sa fii in topul cautarilor cu atat nivelul concurentei se va ridica, iar preturile la fel.
Chiar daca brand-ul tau este la inceput, asta nu inseamna ca ar trebui sa aloci un buget foarte mare pentru serviciile SEO. Poti sa incerci cu un buget mic la inceput, iar dupa ce vei observa rezultatele positive, te vei convinge ca trebuie sa investesti intr-o astfel de promovare.
SEO
Multi oameni care detin un site in orice tip de afacere au nevoie sa se pozitioneze cat mai mult in topul cautarilor atunci cand un potential consumator efectueaza cautari pe anumite cuvinte cheie in motoarele de cautare.
Pentru ca acest lucru sa se intample si site-ul sa fie optimizat pe motorul de cautare, trebuie sa foloseasca servicii SEO profesionale pentru a avea garantia ca site-ul lui va aparea in top-ul cautarilor.
Cand vorbim de servicii SEO, ne referim la Audit SEO, SEO on page, SEO off page, optimizare locala, content marketing si optimizare website si rapoarte lunare. Implicit ai nevoie de aceste servicii, deoarece oricat de bine ar arata site-ul tau din punct de vedere visual, asta nu inseamna ca va ajunge la potentialii clienti. Trebuie sa avem in vedere o analiza a consumatorilor pe care i-ai dori pe site, iar pentru acest lucru trebuie sa identifici ce isi doresc ei, cum ii poti targeta, ce cuvinte cheie sunt potrivite pentru continutul si mesajul pe care il transmiti pe site.
Un SEO on page bun este in esenta despre alegerea celor mai potrivite cuvinte-cheie, in jurul carora sa fie construit continutul. Optimizarea off-page presupune procesul de link building, adica generarea de cat mai multe link-uri externe de calitate spre site-ul optimizat. Acesta se poate realiza prin newsletters, postari pe blog si marketing in social media, desi ca in cazul SEO-ului on page conteaza sa fie cat mai relevant continutul si calitativ.
La final, daca totul merge bine datorita serviciilor de optimizare SEO, pentru a analiza performanta se vor utiliza raportarile anuale, dar sa nu va asteptati la rezultate peste noapte si desi ai ajuns pe prima pagina, sa te mentii acolo nu este usor!
Pe termen lung, serviciile SEO sunt cea mai buna optiune pentru site-ul dvs. pentru a genera vanzari cat mai multe la costuri din ce in ce mai mici.
Vrem sa stim parerea ta