Ce sunt hashtag-urile si cum te pot ajuta sa iti cresti vanzarile Articol recent Strategii de promovare de... Urmatorul articol Studiu de caz evolutie...

Hashtag-urile sunt cuvinte sau expresii de cuvinte precedate de simbolul #, de exemplu: #nike #bestphoto. Oamenii pot cauta postari dupa o anumita eticheta hash in functie de preferintele si nevoile acestora. Hashtag-urile sunt folosite pentru a clasifica continutul si pentru a urmari subiectele si noutatile ce sunt trend in mediul online. Definitia de hashtag cuprinde un grup de cuvinte care definesc o postare, astfel incat aceasta sa fie usor de gasit.

Prima retea de socializare care a folosit si consacrat hashtagul si care in continuare il foloseste cel mai intens este Twitter-ul. Pe aceasta platforma hashtagurile reprezinta instrumentul cel mai puternic de targetare a mesajelor brandurilor catre audienta.

Care este importanta hashtagurilor?

  1. Contribuie la crearea notorietatii de brand

Alegeti un hashtag simplu si cat mai descriptiv pentru afacerea pe care o conduceti sau pentru brand si folositi-l mereu in activitatea de pe retelele de socializare (mesaje text, promovare produse, concursuri, evenimente, relatii cu angajatii s.a.). Prin utilizarea unui hashtag, toti cei care interactioneaza cu brandul vor fi astfel incurajati sa se asocieze cu acest hashtag ori de cate ori interactioneaza cu acesta.

  1. Faciliteaza crearea de relatii

Realizati un research in legatura cu subiectele de discutii de care sunt interesati utilizatorii dumneavoastra tinta cautand dupa hashtag-uri relevante. Dupa ce ati identificat hashtag-urile populare, utilizati-le in postari si interactionati cu persoanele interesate transformandu-i in cititori  sau clienti.

  1. Creste loialitatea fata de brand

Utilizati hashtaguri in cadrul postarilor de orice tip astfel incat sa creati un engagement cat mai mare. De asemenea este importanta prezentarea istoriei brandului pentru ca cei care te urmaresc sa inteleaga nevoia aparitiei acestuia si a sistemului de valori cat si a principiilor pe care se bazeaza brandul.

  1. Ajuta la promovarea unei campanii sau eveniment

Alegeti un hashtag puternic care sa produca audienta si genereaza activitate si continut in jurul acestuia. Cu cat hashtag-ul folosit este mai relevant si are un impact cat mai mare asupra utilizatorilor, cu atat mai mult interactiunea utilizatorilor va fi mai mare.

Utilizati hashtag-urile in postarile dumneavoastra pentru a ajuta utilizatorii sa gaseasca mult mai usor informatiile relevante pentru un anumit hashtag, dar si pentru a va crea un brand puternic in online creand conenxiuni cu acestia prin intermediul diferitelor hastag-uri.

Share

Vrem sa stim parerea ta