Cele 4 avantaje ale campaniilor Adwords Articol recent Afla cum sa faci campanii... Urmatorul articol AdWords campaign groups

Din totalitatea modalitatilor de promovare in mediul online campaniile Google AdWords ocupa un loc foarte important si acest lucru nu este intamplator.

Mai jos sunt prezentate  cele 4 avantaje pe care le au campaniile AdWords:

  1. 68% din utilizatorii de internet folosesc ca motor de cautare Google

Google este cel mai folosit motor de cautare, iar campaniile Google AdWords va ofera posibilitatea de a transforma utilizatorii in potentiali clienti.  Campaniile AdWords ofera o multime de optiuni pentru a segmenta si targeta mai bine publicul tinta, astfel incat rata de conversie sa fie cat mai mare.

  1. Campaniile AdWords realizate profesionist sunt eficiente si revelante

Realizarea profesionista a campaniilor AdWords este resplatita de Google prin oferirea unor scoruri de calitate a anunturilor mari, afisarea anunturilor, lucru de duce la obtinerea de trafic la un cost minim.

Un rezultat important este ROI ( Return Of Investment), prin crearea si optimizarea campaniilor AdWords ce au ca scop targetarea persoanelor cu interes fata de un produs sau serviciu promovat si marirea sanselor de achizitie.

Este foarte important de stiut ca AdWords ne pune la dispozitie o multime de tool-uri si optimizari pentru a ne adresa exact potentialului client atunci cand cauta produsele sau serviciile noastre. Optimizarea campaniilor se poate face la nivel de targetare geografica, in functie de limba vorbita, dispozitivul mobil folosit, in functie de comportament etc.

  1. Optimizare in timp real a campaniilor AdWords

Campaniile AdWords pot suferi modificari in orice moment. In functie de performantele lor si rezultatele obtinute puteti modifica bugetele zilnice, costul per click maxim, targetarea geografica, afisarea anunturilor de publicitate Google in anumite ore si zile, puteti opri, sterge sau activa o campanie oricand dorit etc.

  1. Modalitati de promovare multiple

Platforma AdWords va pune la dispozitie multiple modalitati de distribuire si afisare a anunturilor pe multiple platforme, cum ar fi: Google AdWords Search, Google AdWords Display, Google AdWords Youtube, AdWords Remarketing.

Pentru a afla care sunt modalitatile de promovare cele mai eficiente consultati un specialist sau testati!

 

Campaniile AdWords reprezinta pentru o afacere rampa de lansare. O campanie gestionata si realizata de catre un profesionist nu se va vedea doar in rapoarte, ci si in incasarile firmei.

Clientii sunt in mediul online si folosesc ca motor de cautare Google.

Promoveaza-te acolo unde conteaza!

 

Share

Vrem sa stim parerea ta