pinterest social media
Cele mai bune 4 practici B2B pentru orice companie Articol recent Strategia PPC... Urmatorul articol Creati headline de test...

AdWords este o piata bruta pentru multe companii B2B. Exista un volum scazut de cautari si o concurenta ridicata, ceea ce duce la CPC-uri extrem de mari si ineficiente. In loc sa va cheltuiti banii pe anunturi scumpe si ineficiente, luati in considerare aceste strategii AdWords pe care orice companie le poate implementa imediat.

  1. Incepeti cu cuvinte cheie negative

Familiarizarea cu cuvintele cheie care lucreaza pentru dvs. este singurul pas important pentru difuzarea anunturilor profitabile pentru compania dvs. Cel mai bun mod de a face acest lucru este raspunsul la intrebarea “care au fost cuvintele cheie care au declansat de fapt anunturile mele?”; utilizand raportul Search Terms veti putea exclude cuvintele cheie negative si irelevante.

Acordati atentie acestui raport pentru ca veti putea exclude cuvintele cheie sau expresiile care va aduc trafic irelevant, necalitativ sau ineficiente.

Cele mai bune practici de cuvinte cheie negative:

Cautati persoane care isi doresc sa cumpere. Daca platiti pentru cuvinte cheie scumpe, puteti sa fiti siguri ca cele care convertesc se afla in partea de jos a canalului. Alte cuvinte cheie pe care le puteti folosi si care genereaza actiuni sunt: gratis, demo si trial.

Utilizati keyword planner tool si efectuati cautari simple de pe Google pentru a vedea ce se intampla. Daca exista modele si termeni populari care nu sunt relevanti pentru afacerea dvs. incepeti sa construiti aceasta lista de cuvinte cheie negative.

Automatizati procesul. Din moment ce v-ati dat seama de toate cuvintele cheie negative adaugati-le in bulk pentru a economisi timp.

  1. Remarketing strategic

Remarketingul este recompensat atunci cand este facut bine. Cu toate acestea, majoritatea companiilor nu reusesc sa furnizeze personalizarea  anunturilor pentru a obtine o rata mai mare a conversiilor.

Iata cateva tactici pentru a incepe:

  • Bid on conversion

Fiecare efort de retargetare ar trebui sa se concentreze in jurul valorii pe care o oferiti publicului. Afisati un alt mesaj sau o propunere de valoare bazata pe locul in care utilizatorul a renuntat.

Daca exista un abandon al cosului de cumparaturi, retargetati utilizatorii oferindu-le un cupon sau o reducere. Prin acest fel veti atrage persoane mult mai dispuse sa faca o achizitie.

  • Time-delayed retargeting

Targetarea unei persoane timp de 60 de zile poate fi ciudata si complet deranjanta. Crearea unei campanii de intarziere cu intarzire in timp poate reduce in mod semnificativ oboseala, deoarece veti oferi mesaje noi, desene si anunturi intr-o ordine succesiva.

  1. Targetati clientii concurentilor dvs. prin intermediul anunturilor Gmail

Exista peste un miliard de utilizatori pe Gmail si este precum o mina de aur din California in 1849. Totusi, putini agenti de publicitate profita. Iata cativa indicatori ai conversiilor.

Prin Gmail Ads puteti sa:

-targetati persoane care au vizitat un anumit site web;

-targetati persoane care comunica cu anumite domenii.

Amintiti-va ca o suma CPA mare nu este neaparat un lucru rau. Determinati durata de viata a clientului si suma licitata in consecinta.

  1. Utilizati cuvintele cheie ale competitorilor

Daca nu va simtit stapani pe campaniile Gmail Ads, luati ruta traditionala si targetati cuvintele cheie ale concurentilor in reteaua de cautare.  Atunci cand faceti acest lucru asigurati-va ca aveti un continut relevant pentru anunt si pentru termenul de cautare, in caz contrar anuntul dvs. va fi raportat si eliminat daca licitati pe compania x, iar anuntul dvs. este inselator prin prefacerea ca sunteti compania X.

Retineti ca in timp ce vi se permite sa licitati pe numele de marca al concurentilor dvs. nu vi se permite sa utilizati aceste nume de marca in anuntul dvs.

Aplicati aceste 4 strastegii si, cu siguranta, rezultatele nu vor intarzia sa apara!

Share

Vrem sa stim parerea ta