De cateva luni, Google a incurajat agentii de publicitate sa difuzeze numeroase variante de anunturi in grupurile lor de anunturi. Mesajul este in esenta: “Permiteti sistemelor noastre de invatare a masinilor sa gaseasca cel mai bun anunt cu cel mai bun amestec de extensii pentru fiecare scenariu de licitatie”.
Acum Google pare sa incerce o noua caracteristica pentru a face mai usor pentru agentii de publicitate sa adopte si chiar sa foloseasca testarea de baza a anunturilor. Strategistul de marketing digital, Conrad O’Connel, a observat o noua optiune in interfata AdWords prin care puteti crea un al doilea anunt cu titluri in ordine inversa. Verificati caseta si creati automat un test A/B pentru headline.
Cu siguranta ca aceasta optiune inca nu este disponibila pentru multi dintre dumneavoastra indiferente de platforma AdWords folosita, dar este o idee foarte interesanta de a face o optiune prin care sa testati headline-ul doar prin bifarea unei casete.
Un purtator de cuvant al Google a spus: “Experimentam mereu modalitati de a crea cea mai buna experienta posibila pentru utilizatorii nostri, dar nu avem nimic de anuntat in acest moment.
Vrem sa stim parerea ta