pinterest social media

Marketingul online ofera o multime de posibilitati atat pentru afacerile online cat si pentru afacerile offline, iar imbinarea celor doua medii este extrem de benefica pentru firme.

 

Cum se realizeaza imbinarea offlineului cu online?

Majoritatea firmelor vand produse offline sau presteaza anumite servicii, iar pentru a imbina bine cele doua medii de promovare pasii pe care noi ii recomandam sunt urmatorii:

  1. Website

Creati un website pentru a va prezenta oferta si serviciile, iar acesta va fi precum o carte de vizita a afacerii dumneavoastra.

 

  1. Alocati buget pentru promovare online in baza unui plan

Indiferent de tipul afacerii incepeti sa alocati 200-300 euro/luna pentru promovare online pe Google Ads, Facebook Ads, email marketing sau SEO.

Desi este un buget mic, beneficiul principal este ca veti obtine clienti si veti sti de unde acestia au venit. In acest fel veti sti daca marirea bugetului este benefica sau nu pentru afacerea dumneavoastra.

Prin promovare online veti obtine trafic pe site rapid, apeluri si interactiuni cu persoanele interesate de serviciile dumneavoastra.

Promovati-va serviciile si ofertele cu bugetul alocat, iar rezultatele in mod clar nu vor intarzia sa apara.

 

  1. Investiti in promovare offline

Rezultatele promovarii offline nu pot fi masurate atat de bine precum cele online, insa acestea pot genera rezultate.

Principalele modalitati de promovare offline pe care le puteti aborda sunt:

  • Pliantele
  • Bannere stradale
  • Spoturi de radio locale
  • Ziare locale
  • Pliante in cutia postala
  • Masini colantate etc.

Promovarea offline asa cum am spus mai sus vine cu dezavantajul ca nu va ofera posibilitatea sa masurati precis rezultatele si sunt mult mai costisitoare si consumatoare de timp.

 

Cum puteti crea un plan de marketing pentru imbinarea celor doua medii?

Imbinarea celor doua medii implica bugete de marketing mari, dar acest lucru duce la consolidarea brandului.

Daca oferiti o reducere la serviciile dumneavoastra, promovati reducere atat online cat si offline, in acest fel cele doua canale se vor sustine, iar daca scopul este sa vedeti ce functioneaza, oferiti coduri de reducere diferite pentru fiecare canal, iar in momentul in care se face o achizitie offline in baza codului veti sti ce merge.

Imbinarea celor doua canale tine foarte mult de strategia aplicata, insa se pot genera rezultate vizibile, iar recomandarea noastra este sa lucrati intotdeauna cu profesionisti pentru ca acestia vor sti cum sa actioneze atat in mediul online cat si offline pentru a va promovare eficient.

Share

Vrem sa stim parerea ta