pinterest social media
Cum cream bannere care aduc vanzari Articol recent Google ajuta agentii de... Urmatorul articol Google introduce campanii...

Obiectivul companiile ce comercializeaza produse sau presteaza servicii este acela de a vinde. In momentul in care incercat sa vindeti trebuie sa creati o conexiune intre pasii acestui proces.

In online este o batalie permanenta intre competitori, iar firmele incearca sa atraga cat mai multe click-uri cu bannerele, bannere care sa aduca conversii.

In realitate se intampla des sa dati click pe bannere care au ca si landing page un produs sau un serviciu pe care nu vi-l doriti.

Verificarea bannerelor si a paginilor de destinatie in mod constant va elimina orice confuzie, creandu-se o legatura intre banner si oferta de pe site. Confuziile apar foarte des in cadrul magazinelor online care nu se gandesc la perspectivele lor, iar bannerele utilizate nu reflecta realitatea.

Priviti intregul proces ca fiind bucatile unui puzzle care nu poate fi complet fara o anumita piesa.

Pentru a face ca lucrurile sa functioneze in favoarea companiei dumneavoastra, titlul trebuie sa se potriveasca cu anuntul Google sau cu bannerul sau bannerele din campania de display etc.

Promisiunile de pe pagina de destinatie trebuie sa se potriveasca cu titlul.

Beneficiile evidentiate in bannere trebuie sa se regaseasca si pe site.

Butonul call to action trebuie sa se potriveasca cu beneficiile marcate.

Formularul de comanda trebuie sa corespunda solicitarii de actiune, iar pagina de MULTUMESC trebuie sa se potriveasca cu formularul de comanda.

Pentru ca bannerele dumnevoastra sa vanda trebuie sa reflecte beneficiile si promisiunile ce se regasesc pe site. Nu scoateti in evidenta varietatea de produse pe care o aveti, iar pe site exista 5 produse.

Bannerele trebuie sa fie relevante.

Identificati publicul tinta si directionati bannerele catre acele persoane.

Pentru a identifica cat mai bine publicul aflati raspunsuri la urmatoarele intrebari:

-pe ce site-uri vor aparea bannerele dumneavoastra?

-ce spun reclamele dumneavoastra?

-ce spun anunturile din campaniile de PPC?

-ce cuvinte cheie PPC vizati?

-ce aduce cel mai mult trafic?

-care sunt cuvintele cheie care aduc cei mai multi cumparatori?

-ce cuvinte cheie SEO aduc trafic?

-ce cuvinte cheie SEO aduc cei mai multi cumparatori?

Clientii nostri nu stiu raspunsul la aceste intrebari, iar noi descoperim acest lucru impreuna in timpul proiectului.

Pentru  a avea campanii eficiente furnizati mesaje clare care sa-i faca sa spuna usor DA ofertei.

Realizati campanii de A/B testing incercand mai multe tipuri si dimensiuni ale bannerelor, mesaje, culori, dar si pagini de destinatie, deoarece ei gandesc diferit si vor reactiona de fiecare data altfel.

Luati in calcul publicul tinta si divizati-l furnizand bannere relevante care duc catre pagini de destinatie pe care ei sa gaseasca raspunsul.

Aveti grija ca toate piesele sa fie in puzzle, evidentiati grupul tinta si furnizati bannere care va aduc cumparatori.

Vrem sa stim parerea ta