pinterest social media
Cum sa construiesti o pagina care vinde? Articol recent Google a lansat prima... Urmatorul articol Tips & tricks despre...

In acest articol va voi prezenta principalele modalitati prin care poti construi o pagina care sa iti mareasca ROI-ul, dar care, in egala masura, iti vor aduce satisfactia clientilor.

 

  1. Creeaza un titlu care atrage

Ai doar doua secunde la dispozitie pentru a atrage atentia utilizatorului atunci cand se afla pe website-ul tau pentru prima data. Vizitatorii trebuie sa inteleaga propozitia de vanzare si sa rezoneze cu aceasta pentru ca obiectivele tale sa fie atinse. Aceasta trebuie sa urmezze structura: Beneficiile clientilor+perioada de timp+obiectii

De exemplu: Livram pizza proaspata  la domiciliul tau in 30 de minute. Daca nu ne incadram in timp, ti-o oferim gratis.

Acest exemplu nu este universal valabil, ci depinde de industria din care faci parte, insa important de subliniat este modul in care utilizatorii iau decizii. Exemplul evidentiaza faptul ca potentialul client beneficiaza de pizza proaspata si  chiar gratis, daca se depaseste timpul, deci un alt aspect avantajos pentru client.

  1. Creeaza o poveste

Nu uita ca scrii pentru oameni intrucat acestia iubesc povestile. Numeroase pagini sunt reci, nu transmit emotii, iar oamenii nu se pot conecta la un astfel de continut. De aceea incearca sa scrii cat mai viu, sa utilizezi video-uri, imagini pentru a trasmite emotii reale.

 

  1. Ofera incredere

Ca indivizi, suntem programati sa ne alaturam multimii, de aceea ne bazam pe dovezi si pe spusele altora atunci cand luam o decizie. Toti facem asta tocmai pentru a evita sa ne pierdem timpul. Astfel, daca prezinti testimonialele clientilor, iti consolidezi reputatia si credibilitatea, iar in acelasi timp iti maresti si rata conversiilor.

 

  1. Scrie pentru client

Foloseste verbe la persoana a doua. Evita exprimari de tipul ,, Noi facem, noi am fost’’, fiindca este vorba de client, el este audienta pentru care trebuie sa iti concentrezi textele, nu tu.  In plus, evita jargonul si cuvintele dificile deoarece acestea vor determina utilizatorul sa paraseasca pagina, chiar website-ul.

 

Toate aceste sfaturi te pot ajuta sa iti costruiesti o pagina care aduce beneficii reciproce, atat un venit ridicat, cat si satisfactia clientului, iar un client multumit te recomanda si altora.

Vrem sa stim parerea ta