Cum sa folosesti SEO pentru ca site-ul hotelului tau sa genereze profit? Articol recent Adwords afiseaza acum... Urmatorul articol Sfaturi pentru a crea...

Conform statisticilor, site-urile listate pe prima pagina genereaza 92% din totalul traficului. Tehnicile SEO sunt importante pentru vizibilitatea unui hotel online, deoarece permit unui hotel sa rankeze mai sus in cadrul rezultatelor returnate de motorul de cautare. Mai jos sunt prezentate cateva actiuni prin care site-ul hotelului dumneavoastra poate ranka mai bine in cadrul SERP.

PPC este foarte important pentru hoteluri, pentru ca atunci cand este utilizat in mod eficient permite hotelurilor sa ajunga instantaneu la potentialii clienti.

AdWords reprezinta 97% din veniturile Google, si -a lungul timpului SERP au fost modificate pentru a se asigura ca anunturile platite au prioritate in fata rezultatelor  organice. Prin urmare, optimizarea PPC este o mare oportunitate ca ofertele promovate pe site-ul hotelului dumneavoastra sa ocupe o pozitie cat mai buna in rezultatele returnate de Google. In conformitate cu statisticile, mai mult de 148.3 milioane de oameni folosesc Internetul pentru a face rezervari pentru cazare lor, activitati si excursii. Asadar, afisarea anunturilor va permite sa prezentati ofertele si serviciile celor care introduc interogari de cautare pentru oferte si servicii hoteliere similar.

Schema.org ajuta la etichetarea codului HTML al site- ului hotelului , astfel incat motoarele de cautare, inclusiv Google, Yahoo si Bing, sa poata intelege mai bine continutul de pe site.

Exista mai multe snippet-uri pentru care va puteti optimiza site-ul:

  • Evenimente;
  • Stele Review Evaluari;
  • Locatie;
  • Produs;

Exista mai multe beneficii folosind snippet-uri bogate, inclusiv un aspect mai atractiv pentru site-ul dvs. pe SERP, si o crestere a ratei de clic. Mai mult decat atat, un studiu realizat in 2014, arata ca doar 0,3% din site-uri web folosesc Schema.org,ceea ce inseamna ca folosirea acesteia reprezinta modalitate foarte buna de a obtine un atuu in fata concurentei.

Asemenea agentiilor de turism online, listarile de afaceri , cum ar fi Google Compania mea, Trip Advisor, Yelp si alte website-uri de turism pot contribui la cresterea nivelului de awareness al  unui hotel. De asemenea, hotelul dumneavoastra va aparea pe site-urile de top de calatorie de pe web, iar livrarea mesajelor se realizeaza la momentul potrivit (cand sunt in cercetarea locatiei hotelului).

 

Prin urmare, beneficiile utilizarii serviciilor de SEO in domeniul hotelier includ:

  • Depasirea concurentei;
  • Mentinerea credibilitatii hotelului;
  • Cresterea nivelului de awareness;
  • Cresterea profitabilitatii hotelului;
  • Cresterea traficului pe site-ul hotelului.

 

Share

Vrem sa stim parerea ta