In online sunt prezente o multime de statistici, tutoriale, articole si resurse care va arata pas cu pas cum sa generati trafic si chiar vanzari pentru website-ul vostru fara cunostinte avansate.
- Blog
Dezvoltarea unui blog nu se mai afla pe lista de prioritati a firmelor de foarte mult timp, insa noi va recomandam sa lucrati la crearea de articole profesionale care sa educe audienta si care sa raspunda la intrebarile acestora.
Oamenii cauta informatii despre produse si servicii, iar articolele pot ajunge pe prima pagina in Google si pot genera trafic. De asemenea nu uitati sa le distribuiti si pe alte platforme.
- Social Media
Ocupati-va de canalele de social media (Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, Youtube etc.). Postati constant, relevant si continut care sa creeze engagement, iar daca acesta ajunge sa fie distribuit mai departe, atunci impactul social media va fi mult mai mare asupra afacerii dumneavoastra.
De asemenea nu uitati sa postati in grupuri sau chiar sa va creati propriul grup in care sa va promovati produsele/serviciile.
- Forumuri
In fiecare tara exista forumuri importante, iar noi va recomandam sa va implicati in oferirea de raspunsuri pe Quora cat si pe alte forumuri. In acest fel veti starni interesul asupra afacerii dumneavoastra.
- Google My Business
Creati cont de Google My Business pentru a va asigura prezenta in harta Google. Fie ca oferiti doar servicii online, este important sa fiti prezente pentru ca acest lucru va poate genera trafic si chiar vanzari.
- Email marketing
Colectati emailuri cat mai mult posibil prin intermediul website-ului. In acest fel veti creste baza de date, iar prin campaniile trimise veti sti ce anume le place utilizatorilor si cum ii puteti determina sa achizitioneze.
- Resurse gratuite si concursuri
Alocati timp pentru crearea de resurse gratuite pe care sa le oferiti in schimbul abonarii la newsletter.
De asemenea puteti crea concursuri, tombole sau giveaway-uri care sa genereze vizibilitate pentru dumneavoastra cat si trafic.
Lista poate continua, dar punand aceste lucruri in practica vei descoperi ce merge cel mai bine pentru afacerea ta si vei continua sa o dezvolti.
Vrem sa stim parerea ta