Google Keyword Planner este un tool foarte util pentru oricine isi propune sa realizeze o campanie AdWords. Acesta ofera foarte multe posibilitati de filtrare a cuvintelor cheie pentru a gasi doar acele cuvinte cheie pe care doriti sa le adaugati in campania dumneavoastra, dar cu toate astea exista o problema. Google afiseaza acelasi numar de cautari pentru cuvinte similare.
Multe persoane supraestimeaza volumul cautarilor, de foarte multe ori rezultatele fiind irelevante pentru ca sunt de doua sau de trei ori mai mari decat volumul real al cautarilor, dar daca sunteti o persoana motivata trebuie sa cautati mai multe informatii pentru a afla varianta cea mai potrivita pentru cuvantul cheie ales.
Cum obtineti informatii relevante?
Vom lua pentru exemplu cuvintele “pisica” si “pisici”. In imaginea de mai jos se poate observa ca in Google Keyword Planner acesta arata 33 100 de cautari lunare. Adaugati aceste cuvinte in plan si apasati revizuire plan.
In momentul in care revizuiti planul trebuie sa schimbati intervalul, sa introduceti o suma de licitare si sa dati click pe tab-ul de cuvinte cheie ca si in imaginea de mai jos. In functie de preferintele dumneavoastra puteti ajusta tipul de preferinte.
Acum aveti mai multe date despre cele doua cuvinte si puteti vedea diferenta dintre cele doua cuvinte. In acest mod veti sti la ce sa va asteptati in momentul in care targetati anumite cuvinte cheie si sa banuiti care va merge mai bine.
La ce va ajuta acest lucru?
Pur si simplu fiecare cuvant desi este asemanator nu marcheaza aceeasi intentie. Cuvintele cheie nu sunt create in mod egal, ele fiind diferite.
In momentul in care va ganditi la cuvintele cheie pe care urmati sa le folositi intr-o campanie puneti-va in pielea clientului si incercati sa determinati care este intentia lui.
Vrem sa stim parerea ta