Anul 2022 vine cu un nou set de provocari, iar o intrebare importanta pe care orice antreprenor trebuie sa fie „cum se face promovare in 2022?”
Lucreaza cu profesionisti
Din punctul nostru de vedere este extrem de important sa lucrezi cu profesionisti pentru ca o agentie de marketing specializata pe servicii de promovare online va stii ce trebuie facut.
Alegeti o agentie de marketing online care sa va ofere cat mai multe servicii de promovare care sa sustina cresterea afacerii dumneavoastra pe termen lung.
Alege canalele de baza
Canalele de baza sunt SEO, Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Email Marketing. Este extrem de important ca orice firma sa creeze o baza din aceste canale. Adesea acestea impreuna genereaza intre 70-90% din comenzile unui magazin online.
Aceste canale de baza trebuie acoperite cat mai bine pentru a va mari cota de piata, dar si pentru a va creste vanzarile.
SEO este un canal ce are in spate o strategie de durata si care va genera pe termen lung un ROI extrem de bun, insa este nevoie de rabdare si investiti constante.
Email marketing este considerat cel mai rentabil canal de promovare daca lucrurile sunt facute asa cum trebuie. Este important sa colectati emailuri si sa comunicati in mod constant cu subscriberii dumneavoastra. Nu uitati sa le oferi avantaje pe care ceilalti utilizatori le vor avea. Doar asa va exista o diferentiere reala si rezultate excelente.
Google Ads, Facebook Ads si Instagram sunt canale care au nevoie de bugete considerabile, iar vanzarile sunt direct proportionale cu bugetele alocate. Pe masura ce bugetul alocat este mai mare cu atat valoarea vanzarilor va creste.
Exemplu: Daca cu un buget de 1000 de lei sunt obtinute obtinute 40 de comenzi, cu un buget de 2000 de lei cel mai probabil se vor obtine 80 de comenzi.
Acopera toate canalele
Ceea ce este important in 2022 este sa creati continut pentru fiecare tip de afacere. Pentru a face promovare la nivel inalt trebuie sa acoperit absolut toate canalele, iar aici putem enumera TikTok, Bing, Youtube, Quora, Pinterest, Influencer marketing etc.
Creaza un plan si un buget de marketing cat mai bine structura si incepe sa consolidezi si apoi sa iti dezvolti afacerea cat mai eficient.
Vrem sa stim parerea ta