O strategie si o campanie de promovare in mediul online nu sunt suficiente pentru a va creste vanzarile, doarece acest lucru reprezinta o normalitate in zilele noastre.
Este foarte important sa creati campanii pe platformele pe care clientii dvs. obisnuiesc sa isi petreaca cel mai mult timp. Facebook, Intagram, Snapchat si lista poate continua, dar pentru a alege nu este necesar sa va faceti un cont pe fiecare, ci sa alegeti platforma pe care se afla cel mai mare procent si sa te focusezi pe aceasta.
Pentru a crea o legatura puternica intre firma si clienti interactionati cu acestia. In acest fel iti vei crea o identitate proprie care se intipari in mintea acestora pe termen lung.
Este foarte important sa le oferi clientilor articole utile si de calitate. Creati continut de calitate care sa raspunda la posibilele intrebari ale acestora, oferitile articole despre noutati, informatii despre o utilizare eficienta sau orice alt tip de continut pe care il considerati relevant. Intrucat vorbim despre social media apelati la clipuri de prezentare, imagini cat mai variate, gifuri, astfel incat sa fiti cat mai aproape de acestia in fiecare moment cu continut util.
Fidelizati-va clientii multumiti pentru ca cei mai buni clienti viitori sunt cei care deja au avut o experienta pozitiva alegand produsele pe care le oferiti. De asemenea, folosit remarketing pentru a atrage din nou pe site prin intermediul social media clientii care nu au convertit.
Un ultim lucru foarte important, cresteti bugetele de promovare din retelele de socializare. Nu aveti cum sa obtineti performante mari avand in spate bugete foarte mici. In conditiile in care lucrurile merg foarte bine cu un buget ales de dumneavoastra, care ar fi rezultatele cu un buget diferit!?
Fiti mereu conectati pentru ca doar asa va puteti dezvolta in mod permanent.
Vrem sa stim parerea ta