pinterest social media
Dimensiuni cover Facebook Articol recent Cum creezi cel mai un... Urmatorul articol Ce sunt indicatorii de...

Afla care este dimensiunea perfecta pentru coperta sau coverul de Facebook

 

Coperta de Facebook pentru multi dintre utilizatori nu joaca un rol asa important, insa trebuie sa mentionam faptul ca exista totusi persoane care vor sa aiba un cover perfect.

 

Dimensiunea cover-ului de Facebook este importanta daca va doriti sa incarcati o imagine care sa se vada perfect atat de pe desktop cat si de pe mobil.

 

Va recomandam ca dimensiunea copertii de Facebook sa fie de 820px pe 360 px cu mentiunea ca este necesar sa tineti cont ca pe mobil, coverul va avea dimensiunea de 640px pe 360px.

 

Ce inseamna acest lucru pentru fiecare utilizator?

Elementele grafice sau importante trebuie sa se afle in mijlocul cover-ului de Facebook.

Chiar si cu aceste limitari puteti crea coperti de Facebook deosebite.

 

Ce dimensiuni recomanda Facebook pentru celelalte elemente grafice?

Fotografia de profil a paginii se va afisa astfel:

  • 170px x 170px pe desktop;
  • 128px x 128px pe smathphone;
  • 36px x 36px pe telefoanele simple

Dimensiunea coverului de Facebook trebuie sa fie de cel putin 400px x 150px latime.

Ce greseli trebuie sa evitati atunci cand creati un cover de Facebook?

  1. Nu utiliza aceeasi dimensiunea a coverului peste tot pe Facebook.

Trebuie sa stii faptul ca dimensiunea coverului de Facebook este diferita de cea a grupurilor sau evenimentelor create pe Facebook.

 

  1. Nu includeti mult text in cover!

Unele texte sunt foarte bune, mai ales daca sunt utilizate pentru branding. Totusi, unele fotografii au doar o suprapunere de text pe fundal. Aceasta nu este de obicei o miscare buna, chiar daca este vorbe despre un citat motivational. Va recomandam sa utilizati imagini care sa vorbeasca de la sine despre povestea paginii pe care o detineti.

 

  1. Nu fiti dezordonati in cover!

O pagina de Facebook trebuie sa fie ordonata. Incepand de la cover si continuand cu postarile si continutul publicat, toate trebuie sa mearga in aceeasi directie. Pe cele mai multe pagini veti descoperi o multime de culori, lucruri care nu au legatura intre ele astfel incat daca ati privi toata ziua un astfel de continut, in mod sigur nu v-ar placea.

Faceti ordine in ceea ce postati si adoptati un stil. Doar asa veti avea o pagina de Facebook atractiva.

 

  1. Nu uitati sa verificati!

Este important sa verificati intotdeauna cum arata coverul de Facebook pe mobil cat si pe desktop. Iti ia doar cateva minute si poti scapa de o multime de probleme ce ar putea afecta imaginea firmei.

 

  1. Nu te multumi cu ceva generic!

Din lipsa timpului sau a creativitatii, este posibil sa mergeti pe ideea ca daca puneti un cover generic va fi suficient. Pentru ca va doriti sa surprindeti in mod placut persoanele ce intra pe pagina voastra, creati cover-uri care sa atraga.

 

Acum aveti toate informatiile necesare pentru a crea un cover de Facebook pe dimensiunea potrivita. Fiti creativi si incercati sa transmiteti cat mai multe lucruri prin coverta paginii de Facebook aleasa.

Care sunt beneficiile unui cover de Facebook?

Facebook este intr-o continua schimbare si daca acum ceva timp puteai adauga doar imagini, acum poti adauga chiar si clipuri video, iar daca dispuneti de un clip de promovare, este recomandat sa il utilizati.

Folositi-va de coperta de Facebook pentru a vinde, pentru ca este usor, necesita putin timp si poate fi extrem de eficient acest lucru.

Fie ca optati pentru un cover static sau pentru un cover video, utilizati coperta de Facebook pentru a va expune produsele, pentru a introduse echipa, pentru a prezenta locatia sau pentru a va descrie produsele, serviciile sau ofertele din urmatoarele perioade.

 

Cum creezi o coperta de Facebook?

Va recomandam sa analizati activitatea competitorilor directi cat si ale marilor competitori pentru a va inspira.

Pentru a crea o coperta inedita aveti doua optiuni:

  • Colaborati cu o agentie de promovare si design online care sa va creeze o coperta de Facebook asa cum va doriti;
  • Va instalati Photoshop sau un alt program de creare grafica si dedicati timp pentru a crea un cover profesional

Stabiliti din timp structura cover-ului (mesaj, imagine, culori, idee etc.) pentru ca atunci cand incepeti realizarea cover-ului sa stiti de la inceput care urmeaza sa fie rezultatul.

Tineti cont intotdeauna de dimensiunile impuse de Facebook cat si de modul de aplasare al informatiilor pentru ca o plasare gresita va face ca acestea sa nu se afiseze pe mobil corect sau chiar si pe desktop.

Un lucru mic poate face diferenta!

Vrem sa stim parerea ta